arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

غرویان: منشا هتاکی به رئیس جمهور محرز است / هدف آنها ایجاد هرج و مرج بوده که خطرناک است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاد حوزه علمیه قم بر این عقیده است که با خودسرها باید مقابله شود تا جلوی اهانت‌ به رییس جمهور و مسئولان گرفته شود.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام محسن غرویان در رابطه با اهانت خودسرها به رییس جمهور و معاون اول وی در حاشیه راهپیمایی روز قدس، به خبرآنلاین گفت: متاسفانه این حرکات و اهانت‎ها به سیاسون به طور علنی از دوره قبل و در مناظرات تلوزیونی آغاز و تا کنون ادامه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه این بار جواب این عده خودسر از پیش داده شده بود، اظهار کرد: ملت ایران در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری با 24 میلیون رایی که به آقای روحانی دادند، مواضع خود را در برابر این حرکات روشن کرده اند. این گونه حرکات، دست و پا زدن هایی است که از سر ناچاری و هماهنگ با اهداف دشمن است. چرا که این مسائل انسجام ملی و وحدت ملی ما را زیر سوال می برد و باعث خوشحالی دشمن خواهد شد.

غرویان با اعتقاد بر اینکه قوه قضاییه باید وارد عمل شود و مجازات آنها را تعیین کند، ادامه داد: ملت از این حرکت اعلام انزجار کرد. مسئولان نیز باید به وظایف خود در این رابطه عمل کنند و مقابل این افراد بایستند. در این اوضاع حساس جهانی، شرایط بد منطقه و فشارهایی که صهیونیزم جهانی و داعش می‎خواهد به کشور ما اعمال کند؛ این نوع شیطنت های داخلی چراغ سبزی است به تروریست‎ها و برای امنیت ما بسیار خطرناک است.

او در ادامه گفت: امیدواریم همانطور که وزارت کشور اعلام کرد، نیروی انتظامی و قوه قضاییه به ماجرا رسیدگی کنند تا جلوی این رفتارها گرفته شود.

غرویان در پاسخ این سوال که چرا تاکنون این دست افراد مجازات نشده‎اند؟، اظهار کرد: قبلا در موارد مشابه گذشته، یک سری اقداماتی شد، قوه قضاییه پرونده این افراد را تهیه می کند. جریان اینکه این افراد از کجا خط می‎گیرند را دستگاه قضا و نیروهای امنیتی مشخص می کنند و قطعا به این امور رسیدگی خواهند کرد. منشا آنها برای وزارت اطلاعات کاملا محرز است؛ هدف آنها ایجاد هرج و مرج بوده که خطرناک است. مسائل امینت کشور با این نوع حرکات زیر سوال می رود.

او در پایان گفت: امید است دولت و رییس جمهور محترم خونسردی و متانت خود را حفظ کنند چرا که ایشان حمایت قاطع مردم را دارند و این خودسرها در مقابل 24 میلیون حامی او عددی نیستند. آنها پی عصبانی کردن و ایجاد تشنج هستند. اما تحت هر شرایطی آرامش کشور باید حفظ شود.
نظرات بینندگان