arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۶

پلیس: طرح مقابله با بدحجاب ها در جاده چالوس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرحی در جاده کرج چالوس برای جلوگیری از بدحجابی خبر داد.

به گزارش انتخاب، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: یکی از موضوعاتی که منجر به افزایش وقوع جرم در استان می‌شود نزدیکی آن به تهران و سرریز شدن مشکلات پایتخت به کرج است.
 
وی اضافه کرد: با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ویژه‌ای برای کنترل آسیب ها و بدحجابی جاده کرج - چالوس در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.
 
کامرانی صالح در ادامه از تشکیل قرارگاه جهادی صیانت برای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان این مجموعه در استان البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه هرجایی که احساس کند از خطوط قرمز و قانونی توسط کارکنان عدول شده به شدت برخورد می‌کند.
 
وی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی همکاران در نیروی انتظامی با وجود کمبود امکانات استانی ادامه داشته و همه بخش‌های انتظامی با داشتن تفکر جهادی و بسیجی تلاش دارند تا نقایص موجود خللی در انجام وظایف محوله ایجاد نکند.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرج افزود: اقدامات بازدارنده‌ای که توسط نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود بدون حمایت‌های دادستان مرکز استان مقدور نبود.

کامرانی صالح با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی و قضایی استان در ایام انتخابات شورای شهر، ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده شاهد آن بودیم که استان با کمترین مشکل این اتفاقات مهم را پشت سر گذاشت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان