arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۶

الهام امین زاده در گفتگو با انتخاب: توهین به رئیس جمهور نقض کننده حقوق سیاسی او بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر الهام امین زاده دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی در گفت و گو با انتخاب ضمن محکوم کردن اقدام دیروز عده ای در توهین به رئیس جمهور آن را نقض کننده حقوق سیاسی رئیس جمهور، شهروندانی که به ایشان رای داده اند و نیز ملتی که ایشان به عنوان رئیس جمهور آن هستند دانست و این اقدامات را خلاف مصالح ملی کشور و در راستای منافع دشمنان نظام و انقلاب دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در روزی که آن نماد وحدت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی می دانیم و باید نمود آن را به جهان نشان دهیم و نیز با توجه به دفاع انسانی روز قدس از آرمان فلسطين و حضور مردم و دفاع انسانی از مظلومین جهان برای کسانی که حق تعیین سرنوشت در مقدرات خود را ندارند بویژه ملت فلسطین، که فضاهایی وحدت آفرین هستند ولی می بینیم متاسفانه عده ای یا با غرض یا نابخردانه در زمین دشمن حرکت می کنند و با اقدامات خود موجب شادی دشمنان نظام و انقلاب می گردند.

ایشان با تاکید بر اینکه هنوز اندکی از حماسه پرشور حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای نگذشته است. متاسفانه عده ای قلیل با اقدامات خود در مقابل منتخب ملت شیرینی این روز را به تلخی تبدیل می کنند. وی با بیان این که متاسفانه در مقاطعی چنین اقداماتی را در کشور شاهد بوده ایم و نسبت به برخی شخصیت های نظام چنین اقداماتی ضورت گرفته است افزود قطعا عده ای منافع خود را در وجود تنش و بحران در جامعه می بینند و همانگونه که مشی رئیس جمهور محترم نیز نشان داده است جز اعتدال، خرد و عقلانیت و گفتگو نمی توان در راستای منافع ملی، سرزمین و آرمان های خود حرکت کنیم. از اینرو ضروری است دستگاه های نظارتی و قضایی با جدیت وارد این مساله شده و تا رسیدن به نتیجه پیگیری نمایند تا بدین گونه تا آرامش جامعه که نیاز ضروری کشور به ویژه در شرایط حساس کنونی می باشد خدشه دار نگردد و اعتماد عمومی شهروندان و جامعه بیشتر تقویت گردد. این امر به ویژه در شرایطی که رهبر معظم انقلاب تاکید بر پرهیز از تنش  و قطبی سازی در جامعه دارد اهمیت بسیار بیشتری دارد. و امیدواریم با اقداماتی که در این مسیر به عنوان یکی از حقوق بنیادین شهروندان انجام می گیرد دیگر شاهد چنین اقدامات غیراخلاقی و هنجار شکنانه در جامعه و کشور عزیزمان نباشیم.

نظرات بینندگان