arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

واکنش ابوطالبی به توهین ها در روز قدس به روحانی: رییس جمهور مظلوم است؛ او نماد عقلانیت در کشور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید ابوطالبی در واکنش به توهین های امروز به حسن روحانی در راهپیمانی روز قدس نوشت:

رییس جمهورمظلوم است؛ او نمادعقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری درکشوراست وبرایش عظمت ایران و اسلام و آرمانهایش اصالت دارد

دکترروحانی دوقطبی سازی، نه درموضع کلام و قلم ونه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون وعمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش  حول "محورقانون ورهبری" فرا می خواند. اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سردهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست.

دکترروحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم وشهروندان، بویژه نماد ملیت وایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه وماجراجو خدشه دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرائط کنونی به مصلحت ایران نمی داند. بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری درکشور پیموده شده وهمه دربرابر آن سر تعظیم فرودآورند.

اما مردم ورسانه های جمعی و مجازی وظیفه ای دیگر دارند و آن آگاه سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه دربرابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قراردادن تمامی عظمت آفرینی های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است.

باید یکباربرای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت.
نظرات بینندگان