arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

خیابان شریعتی دوطرفه می‌شود/ رفع گره‌های ترافیکی و مشکلات تردد شهروندان در شرق تهران

شهرداری منطقه شرق تهران اعلام کرد پس از اعلام مشکلات شهروندان درباره ترافیک در برخی نقاط، نسبت به رفع گره‌های ترافیکی اقدام کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهرداری منطقه شرق تهران اعلام کرد پس از اعلام مشکلات شهروندان درباره ترافیک در برخی نقاط، نسبت به رفع گره‌های ترافیکی اقدام کرده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، ترافیک یک مشکل روزمره و همه گیر در تهران است. شهرداری شرق پایتخت اعلام کرده برای حل مشکلات تردد شهروندان، برخی اقدامات اصلاحی را انجام داده که منجر به رفع گره های ترافیکی در سطح منطقه 7 شهرداری شده است.
 
در این باره معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 با اشاره به شناسایی و رفع 12 نقطه دارای گره ترافیکی در منطقه، گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات تردد و در راستای رفاه حال شهروندان اجرا شد.
امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب گفت: با برنامه ریزی و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه، نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی در سطح محدوده شناسایی و به منظور تسهیل و تسریع توام با ایمنی در حرکت شهروندان و وسایل نقلیه؛ همچنین کاهش سرعت ترافیک عبوری، این طرح اجرا شد.
 
او گفت: خیابان بهشتی خیابان خلیل حسینی، خیابان خرمشهر خیابان صابونچی، خیابان خرمشهر حدفاصل عربعلی تا مرغاب، بزرگراه رسالت خیابان شهید کابلی، خیابان قنبرزاده، تقاطع خیابان شهید قندی به خیابان شریعتی و خیابان توپچی و.... از جمله معابری است که این طرح در آنها به اجرا درآمده است.
 
معاون شهردار منطقه 7 گفت: طرح رفع گره های ترافیکی سطح منطقه با اجرای اصلاحات هندسی، نصب موانع ارتجاعی، نصب تابلوهای هدایت مسیر و نصب تابلوهای ترافیکی اعم از ترافیکی وهشداری اجرا شد.
معاون شهردار منطقه 7 در ادامه تاکید کرد: اقدامات مطالعاتی در مورد دوطرفه شدن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز انجام شده که پس از تصویب در کمیته معابر این طرح اجرا خواهد شد.
 
او گفت: این طرح با هدف افزایش رفاه حال شهروندان، کاهش بارترافیکی و دسترسی آسانتر اجرا می شود.
نظرات بینندگان