arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

تاسيس 40 نمايندگي شرکت آپکو در كشور

وزيري ارايه خدمات به خودروهاي خارجي را نيز در برنامه هاي آينده آپكو دانست و گفت: عملكرد مثبت و مطلوب آپكو براي محصولات ايران خودرو مسير شرکت آپکو را براي تامين نیاز ساير خودروها هم هموار خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان و استفاده از کالا و خدمات شرکت آپکو در کوتاه ترین زمان، 40 نمایندگی این شرکت در سطح کشور تاسیس می شود.     

به گزارش ایکوپرس، مديرعامل شركت تولید خودروهاي سفارشي ايران خودرو(آپکو) از راه اندازي بزرگ ترين مركز تخصصي آپشن و تجهيزات خودرو در برنامه توسعه ای خبر داد و گفت: اين اقدام منجر به ارتقاي سطح تكنولوژي خودرو،‌ ايجاد اشتغال و رضايت مشتريان محصولات ايران خودرو خواهد شد.

كيوان وزيري، شركت آپكو با مالكيت كامل ايران خودرو را حافظ برند اين شركت دانست و  با بيان اين كه يكي از مهم ترين ابزارهاي خوددروساز براي افزايش سهم بازار توجه به آپشن است گفت: آپكو برنامه توسعه اي ترسيم كرده كه در اين سال ها رويكردهاي بهبود متنوعي در مسير رضايت مشتريان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وزيري ايجاد گزينه آپشن در زمان ثبت نام مشتري را از برنامه هاي آپكو عنوان كرد و گفت: آپكو فهرست اقلام خود را در زمان نام نويسي، در اختيار مشتري قرار مي دهد تا خودرو به صورت آپشن شده و بدون نياز به مراجعه به مراكز آپشن غيراستاندارد تحويل وي شود. در اين زمينه درحال برنامه ريزي با معاونت های توليد و فروش ايران خودرو هستيم.

وزيري با بيان اين كه آپشن از رنگ و صداي متفاوت در دهه هاي 60 و 70 به تجهيزات و تكنولوژي روز تغيير كرده اظهار كرد:  بعضی از رقبای خارجی توانسته اند با استفاده از پلتفرم قديمي خودروسازان مطرح دنيا و تنها با آپشن بندي، بازار مناسبي را كسب كنند و آپكو نيز در صدد است تا با نيازسنجي مشتريان محصولات ايران خودرو، خودرو را با آپشن هاي مناسب در اختيار او قرار دهد.

وي تامين قطعات با كيفيت را مهم ترين راه‌كار توسعه بازار آپشن برشمرد و گفت: قطعات ارايه شده از سوي آپكو داراي شناسنامه كيفيت به عنوان نشان دهنده فرآيندهاي طراحي و مهندسي است. آپكو قصد دارد با ارايه محصول با كيفيت تفاوت بارز خود با واسطه گران نامعتبر را نشان دهد.

مديرعامل آپكو نصب قطعات آپشن در خطوط توليد را از جمله روش هاي آپشن بندي خودرو عنوان كرد و گفت: بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته نصب 57 قلم آپشن آپكو علاوه خط توليد ايران خودرو در كانكس هاي مستقر آپكو در پاركينگ هاي تحويل تهران و نمايندگي هاي خدمات پس از فروش ايران خودرو در سراسر كشور نيز پيش بيني شده است.

وي افزود:‌ محصولات آپكو در زمان استفاده از خدمات امدادخودرو نيز به مشتريان معرفي مي شود تا در صورت نياز و خواست مشتري بر روي خودرو نصب شود.

وي با اشاره به آپشن بندي 70 درصدي خودروها پس از تحويل به مشتري گفت: آپكو در تلاش است تا با ارايه قطعات با كيفيت و ارايه خدمات مطلوب اين بخش از خودروها را با روش هاي پيش بيني شده آپشن بندي كند.

 
وزيري ارايه خدمات به خودروهاي خارجي را نيز در برنامه هاي آينده آپكو دانست و گفت: عملكرد مثبت و مطلوب آپكو براي محصولات ايران خودرو مسير شرکت آپکو را براي تامين نیاز ساير خودروها هم  هموار خواهد کرد.

 مدیر عامل شرکت آپکو ضمن تاكيد بر ترويج مفهوم آپشن بر اساس ويژگي هاي فرهنگي و جغرافيايي هر منطقه، از توسعه فعاليت این شرکت به كشورهاي صادراتي نيز خبر داد و گفت:‌ درحال رايزني براي ارايه قطعات آپشن در محصولات صادراتي هستيم.

وزيري افزود: در آينده اي نزديك شرايط فروش قسطي قطعات آپشن بروي محصولات ايران خودرو از طريق نمايندگي هاي شركت آپكو اعلام می شود.
نظرات بینندگان