arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

واکنش رئال به جدایی احتمالی رونالدو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبر تلاش رونالدو برای جدایی از رئال به حدی مهلک بوده که مسئولین رئال به سرعت به آن واکنش نشان دهند و تلاش کنند مانع جدایی او شوند.

به گزارش انتخاب به نقل از "ورزش سه"،  رونالدو در مکالمه ای که با مسئولین رده بالای باشگاه داشت، اعلام کرده که از اتفاقات و اتهاماتی که اخیرا علیه او مطرح شده بسیار ناراحت است و به هیچ وجه آنها را قبول ندارد. نشریه آبولا اولین رسانه ای بود که خبر جدایی احتمالی رونالدو را منتشر کرد، موضوعی که شخصا با خوزه انخل سانچز و فلورنتینو پرز مطرح کرده بود.

مارکا نیز دقایقی قبل تمامی اتفاقات مطرح شده را تایید کرد. رونالدو معتقد است که با او بسیار ناعادلانه برخورد شده است. او تصمیم خود را گرفته و قصد جدایی دارد ولی مسئولین رئال سعی دارند اوضاع را تحت کنترل گرفته و ستاره پرتغالی را آرام کنند. با این حال چیزی که مشخص است این است که رئال هیچکس را برخلاف میلش در تیم نگه نمی‌دارد.

پیشنهادات 180 میلیونی از سوی باشگاه ها برای رئال ارائه شده که از منچستریونایتد و پاری سن ژرمن می‌توان به عنوان مقاصد احتمالی او یاد کرد و آنها تنها باشگاه هایی هستند که قادر به پرداخت چنین رقمی به علاوه حقوق او خواهند بود که در مجموع چیزی حدود 400 میلیون یورو خواهد بود.
 
در حال حاضر رئال سعی دارد این شرایط هرج و مرج را آرام کند و اولین کاری که آنها کردند این بود که در مقابل رسانه ها از رونالدو حمایت کنند.

نظرات بینندگان