arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

رونالدو به پرز: می خواهم از رئال بروم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه آبولا در صفحه اول امروز خود مدعی شد که کریستیانو رونالدو قصد دارد اسپانیا را ترک کند.

به گزارش انتخاب به نقل از "ورزش سه"، رونالدو از اتهامات دفتر دادستان مادرید که او را به 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی متهم کرده به شدت عصبانی است. طبق ادعای آبولا، تصمیم او برای جدایی گرفته شده و این پیام به فلورنتینو پرز، ریاست باشگاه نیز ابلاغ شده است.

 

ستاره پرتغالی سال 2009 به رئال مادرید پیوسته و طبق ادعای دادستانی، متهم است که در 4 فصل از پرداخت مالیات کامل امتناع کرده است. طبق این ادعا، او با تاسیس شرکتی در بریتیش ویرجینیا آیلند سعی داشته فرار مالیاتی انجام دهد ولی رونالدو تمامی این اتهامات را بی پایه و اساس می‌داند.

 
در صورت اثبات این موضوع در دادگاه، ممکن است رونالدو راهی زندان شود. با توجه به اینکه مقدار فرار مالیاتی اعلام شده بیش از لیونل مسی است، در قیاس با حکم 21 ماه زندان که برای مسی بریده شد، قطعا حکم رونالدو بیش از 2 سال خواهد بود و در صورتی که حکم بیش از 24 ماه باشد، او باید آن را اجرا کند که همین موضوع می‌تواند فوتبال او را به پایان برساند.

 رئال مادرید حمایت تمام قد خود را با انتشار بیانیه ای در حمایت از رونالدو پس از اتهامات اخیر مطرح کرده و نسبت به بیگناهی او ابراز اطمینان کرده است. در متن بیانیه آمده:" از وقتی که رونالدو از سال 2009 به رئال آمده، تمام مالیات هایی که باید را پرداخت کرده است."

اخیرا آبولا گزارش داده بود که رئال پیشنهادات 180 میلیونی برای فروش رونالدو دریافت کرده است. یونایتد، پاری سن ژرمن و چند تیم چینی از مشتریان ستاره پرتغالی خواهند بود.
نظرات بینندگان