arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

محدودیت های امروز پلیس راه در جاده های کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پلیس راه وضعیت ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی تا صبح امروز را اعلام کرد.

بر اساس گزارش های دریافتی در استان مازندران(محورهای نور،رامسر و سوادکوه) شاهد بارش پراکنده باران هستم. تا کنون در هیچ محوری، ترافیک نیمه سنگین گزارش نشده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز بعلت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است. محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور استهبان-نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان هم مسدود اعلام شده است.

محورهایی که دارای محدودیت تردد هستند

۱- آزادراه قم به تهران از تاریخ ۲۹/۰۱/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

۲- محور کرج-چالوس از تاریخ ۰۱/۰۲/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

۳- آزادراه رشت-قزوین از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

۴- آزادراه قم به تهران از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۶ الی ۳۱/۰۵/۹۶ محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه  از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

۵- محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵  - از تاریخ ۱۶/۰۳/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
نظرات بینندگان