arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

دعوت از ودیعه‌گذاران سال ۸۶ استان تهران برای لیست انتظار حج ۹۶

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر حج و زیارت استان تهران از ودیعه‌گذاران سال ۸۶ دعوت کرد تا برای قرار گرفتن در لیست انتظار حج تمتع ۹۶ هر چه سریعتر نام‌نویسی خود را انجام دهند.
 
به گزارش انتخاب به نقل ازتسنیم،مهران فرشید درباره آخرین جزئیات ثبت‌نام حج تمتع 96 در استان تهران اظهار کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع 86 استان تهران نیز می‌توانند تا پایان وقت اداری امروز(دوشنبه 22 خرداد ماه) با مراجعه به سامانه Tehran.haj.ir در لیست انتظار نام‌نویسی کنند.
 
وی ادامه داد: بدیهی است از متقاضیان به ترتیب اولویت تشرف و زمان ثبت درخواست در لیست انتظار دعوت به‌عمل خواهد آمد بنابراین متقاضیان زودتر مراحل نام‌نویسی را انجام دهند.
 
مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: ضمناً مهلت ثبت‌نام در کاروانها برای دارندگان اسناد تمتع سال 85 نیز تا پایان وقت اداری فردا دوشنبه 22 خرداد خواهد بود و آنها می‌توانند هر چه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند.
 
به گفته فرشید، ظرفیت خالی کاروانهای استان تهران بسیار محدود است و کسانی که بنابر اولویت قصد سفر به حج تمتع 96 را دارند باید هر چه زودتر مراحل نام‌نویسی را نهایی کنند؛ امسال بیش از 11 هزار نفر از متقاضیان حج در استان تهران به حج تمتع 96 اعزام خواهند شد.
 
گفتنی است، بنابر فراخوان سازمان حج و زیارت دارندگان فیشهای حج تا پایان سال 85 تا روز گذشته 20 خرداد ماه فرصت داشتند در کاروانهای حج سال جاری ثبت‌نام کنند.
 
در این مرحله از نام‌نویسی بسیاری از استانها ظرفیت خود را تکمیل کردند و معدود استانهای دارای ظرفیت خالی نیز قرار است از لیست انتظار و ذخیره ثبت‌نام شده استفاده کنند.
نظرات بینندگان