arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

بازديد مدیرعامل بانک کشاورزی از مجتمع دامپروري «ژوچن» در حومه پكن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه هجدهم خرداد از مجتمع دامپروري «ژوچن» در حومه پكن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، سالانه ١٠٠ هزار راس گاو و ٣٠٠ هزار گوسفند در مجتمع « ژوچن» ذبح مي شود و تمام بخش های زنجيره توليد شامل: پرورش دام، كشتارگاه، قطعه بندي، فرآوری، بسته بندی، توزيع، بازاريابی و فروش در اين مجتمع فعال هستند.

بر اساس این گزارش ، ذبح دام در اين مجتمع منطبق با شرع اسلام و محصولات آن دارای برچسب حلال است و به بسياری از كشورهاي مسلمان صادر    مي شود.

این گزارش می افزاید، مجتمع « ژوچن» که از سال ١٩٩٩ راه اندازی شده است و فعاليت های آن توسط بانك توسعه كشاورزي چين تامين مالی می شود، گواهي نامه های مختلف بهداشت و استاندارد از موسسات معتبر بين المللی و چینی دارد  و بخشی از دام مورد نياز آن در داخل مجتمع و بخشی دیگر نيز تحت نظارت از سوي  دامداران خرد  تامين می شود.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده برای شرکت در«شصت و هشتمين اجلاس كميته اجرايي آپراكا» و «همايش بين المللي خدمات مالي و فقرزدايی» به چین سفر کرده است و  روح الله خدارحمی  عضو  هیئت  مدیره  بانک کشاورزی  نیز در  این سفر وی را همراهی می کند.