arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

آغاز روند کاهشی قیمت گوشت قرمز در بازار تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با اقدامات مؤثر شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر واردات به موقع گوشت قرمز و توزیع ذخایر موجود قیمت این کالا در بازار روند نزولی به خود گرفته است.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در جلسه شورای هماهنگی استان اظهار کرد : هیچ محدودیتی در تأمین کالای اساسی نداریم؛ چه تامین کالاهای اساسی مردم و چه تامین نهاده های دامی که موردنیاز واحدهای دامی و مرغداری های ماست.

وی با اشاره به اینکه درسطح کشور و درسطح استان تهران از ذخایر مناسبی برخوردار هستیم، افزود: درمدت کوتاه چندروزه، شاهد افزایش قیمت برخی نهاده‌ها از ناحیه برخی افراد سودجو و دلال بودیم که این موضوع ناشی از اطلاع‌رسانی غلط و ایجاد فضای روانی و تلاش افراد سودجو برای برهم زدن بازار بود.

منصوری تصریح کرد: این درحالی بود که نه در نهاده‌های دامی افزایش قیمت جهانی وجود داشت و نه ذخایر در انبارها کاهشی داشت؛ برخی دنبال سوءاستفاده بودند که با تلاش و حضور به‌موقع همکاران و شرکت پشتیبانی امور دام نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه قیمت از گذشته نیز پایین‌تر است.
 
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح ضیافت گفت: با آغاز ماه رمضان و نیاز بازار به اقلام اساسی به خصوص گوشت و برنج، نیاز است با توزیع و حضور به موقع از التهاب بازار کم کنیم. وی اضافه کرد: لازم است کالاها درقالب طرح ضیافت به دست مردم برسد و کنترل جدی و به موقع از طریق دستگاه‌های نظارتی صورت گیرد و نیز با عرضه به موقع و رعایت پراکندگی جغرافیایی جهت سهولت دسترسی مردم از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در زمینه اقدامات صورت گرفته در مورد تامین گوشت قرمز خاطر نشان کرد: تأمین  گوسفند زنده از استان‌های غربی و توزیع گوشت گرم وارداتی درسطح وسیعی درحال انجام است.
نظرات بینندگان