arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶

واکنش فرمانده مرزبانی ناجا به حادثه تروریستی در مرز آذربایجان غربی/ ترکیه پاسخگو باشد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جزئیات حادثه تروریستی رخ داده در هنگ مرزی ارومیه را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جزئیات حادثه تروریستی رخ داده در هنگ مرزی ارومیه را تشریح کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا،  سردار قاسم رضایی در تشریح حادثه تروریستی رخ داده در هنگ مرزی ارومیه، گفت: استان آذربایجان غربی با کشورهای عراق، ترکیه و ارمنستان، مرزهای مشترک دارد و متاسفانه در منطقه‌ای که با ترکیه هم مرز بوده شاهد فعالیت گروهک‌های تروریستی با عناوین مختلف هستیم.
 
وی با اشاره به حادثه رخ داده برای مرزبانان کشورمان افزود: عصر دیروز، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه حین گشت در نقطه صفر مرزی با یک گروهک تروریستی درگیر شدند که این درگیری 45 دقیقه طول کشید و متاسفانه دو تن از همرزمان ما در مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. همچنین در درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی، چهار تن نیز مجروح شدند.
 
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امروز با حضور تمامی مسئولان استان آذربایجان غربی، مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار برگزار شد، گفت: همچنین مراسم خاکسپاری این دو شهید مرزبانی ناجا فردا در زادگاه‌شان با حضور مسئولان استانی آذربایجان شرقی انجام خواهد شد.
 
رضایی با محکوم کردن این حادثه تروریستی، تاکید کرد: قطعاً به این گونه تحرکات پاسخ قاطعی خواهیم داد، ما کشور ترکیه را مسئول می‌دانیم و این کشور باید پاسخگوی این اقدام باشد. دستگاه دیپلماسی نیز به جد پیگیر حادثه تروریستی هنگ مرزی ارومیه است و اقدامات اولیه در این رابطه صورت گرفته است.
 
بر اساس اعلام سایت پلیس، رضایی در خصوص وضعیت مجروحان حادثه، نیز گفت: شب گذشته به ملاقات مجروحان حادثه رفتیم و خوشبختانه حال عمومی این مرزبانان رضایت بخش است.
نظرات بینندگان