arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

شگفتی بزرگ پرسپولیس برای لخویا با 10 تغییر در ترکیب

پرسپولیس فردا در حالی برابر لخویا حاضر خواهد شد که تغییراتی بزرگ نسبت به آخرین تقابل دو تیم در ترکیب سرخپوشان شکل گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس فردا در حالی برابر لخویا حاضر خواهد شد که تغییراتی بزرگ نسبت به آخرین تقابل دو تیم در ترکیب سرخپوشان شکل گرفته است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، شاگردان برانکو فردا در حالی برابر لخویای قطر برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر آسیا صف آرایی خواهند کرد که از ترکیب آخر خود مقابل این حریف، تنها یک بازیکن در جمع سرخپوشان حاضر است تا شگفتی بزرگی برای حریف قطری خود رقم بزنند و از این حیث ناشناخته باشند.
 
دو فصل پیش بود که دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در استادیوم آزادی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند و ترکیب پرسپولیس را سوشا مکانی، مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، مهدی طارمی، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل، بابک حاتمی، محسن بنگر، امید عالیشاه و هادی نوروزی تشکیل می‌دادند. ترکیبی که توانست با هدایت حمید درخشان در نهایت پیروزی سه گله برابر این حریف را در استادیوم آزادی رقم بزند.
 
اکنون اما پرسپولیس با تغییراتی که برانکو ایوانکوویچ ترتیب داده، طی این فصل با 10 تغییر اساسی برابر شاگردان بلماضی حاضر خواهد شد. علیرضا بیرانوند جانشین سوشا مکانی شده است و در قلب دفاعی نیز سیدجلال حسینی و محمد انصاری به عنوان تغییرات این تیم جانشین مایکل اومانیا و محسن بنگر شده اند. در سمت راست دفاعی نیز صادق محرمی جانشین بابک حاتمی شده و حسین ماهینی نیز به جای علیرضا نورمحمدی برابر لخویا حاضر خواهد شد.
 
احمد نوراللهی که به عنوان بدشانس ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس شناخته می‌شود اکنون جای خود را به محسن ربیع خواه خواهد داد و محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی نیز جانشین امید عالیشاه، فرناندو گابریل و محمد نوری شده اند.
 
هادی نوروزی که زننده یکی از گلهای پرسپولیس در آن جدال تاریخی بود در اتفاقی تلخ درگذشت و وحید امیری جانشین او خواهد شد تا تنها مهدی طارمی به عنوان باقیمانده ترکیب پرسپولیس برای لخویا بازیکنی شناخته شده با پیراهن این تیم باشد.
 
 

نظرات بینندگان