arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

مشارکت مردم در این دوره ۲ تا ۳ میلیون بیشتر بوده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در این دوره در مقایسه با دوره‌های مشابه گذشته، شاهد حضور حداقل دو تا سه میلیون مشارکت بیشتر بوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، فرهاد تجری سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اولین ساعات برگزاری انتخابات هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات آماده و پاسخگوی شکایات و نارسایی‌ها در حوزه انتخابات الکترونیکی بودیم.

وی افزود: الحمدالله تا این لحظه ازدحام جمعیت حاکی از حضور گسترده مردم هوشمند و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رای بودیم. در این دوره در مقایسه با دوره‌های مشابه گذشته شاهد حضور حداقل دو تا سه میلیون مشارکت بیشتر بوده است.

تجری گفت: با توجه به الکترونیکی بودن بخشی از انتخابات شوراها، با وجود عدم شناخت مردم با نحوه کار الکترونیکی  آمار مشارکت بالایی را در انتخابات داشته‌ایم.

تجری افزود: خوشبختانه بدون هیچ کندی برگزاری انتخابات شوراها پیش می‌رود، موارد محدود شکایت در حوزه‌های استانی وجود داشته که هیئت‌های نظارت استان‌ها نسبت به رفع مشکلات ترتیب اثر داده‌اند.

تجری گفت: تا این لحظه هیچ گزارش تخلف و مشکلی حادی در حوزه انتخابات شهر و روستا در سطح کشور نداشتیم امیدواریم تمهیدات لازم را هم مجریان و هم ناظرین تسریع بیشتری داشته باشند.
نظرات بینندگان