arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

آیت الله جنتی: اگر کشور به دست افراد انقلابی اداره شود، آباد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه هر کسی که رئیس جمهور شد، باید افراد انقلابی را برای همکاری انتخاب کند، تاکید کرد: با یک حرکت انقلابی کارها را ادامه دهند، امروز و فردا نکنند، قرص سر کار بایستند و استقامت داشته باشند و برای خدمت به مردم آماده باشند.

به گزارش «انتخاب»، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پس از انداختن رأی خود در صندق در جمع خبرنگاران گفت : الحمدالله همیشه این طور بوده که مردم دعوت مقام معظم رهبری را برای مشارکت گسترده اجابت می‌کردند.

وی افزود: مردم همیشه به دعوت امام و رهبر انقلاب توجه داشته اند و به همین جهت با عقیده و ایمان سر صندوق حضور یافته‌اند و می‌دانند که این وظیفه شرعی و ملی است. بنده هم به همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنم و وظیفه خودم می دانم و امیدوارم آثار و برکات زیادی داشته باشد.  

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: این آرا سرنوشت آینده کشور را تعیین می‌کند، مردم باید احساس کنند که دینی به گردن دارند و باید ادا کنند. باید از خون شهدا پاسداری کنیم، آنها در راه اسلام و انقلاب جان دادند و ما باید در این راه حرکت کنیم و راه آنها را ادامه دهیم. راه شهدا همین است و امیدواریم که انقلاب همیشه زنده باشد و همیشه هم کار دست افراد انقلابی باشد.

دبیر شورای نگهبان گفت: اگر امور کشور به دست افراد انقلابی اداره شود، آباد می‌شود و اگر انقلابی نباشد، درست کار نمی‌کند و مردم را معطل می‌کند و کارها را بر خلاف رویه انجام می‌دهند. هر کسی که رئیس جمهور شد، باید افراد انقلابی را برای همکاری انتخاب کند. با یک حرکت انقلابی کارها را ادامه دهند و امروز و فردا نکنند، قرص سر کار بایستند و استقامت داشته باشند و برای خدمت به مردم آماده باشند.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس گفت: روند انتخابات تا کنون خوب بوده و ان شاءالله تا آخر هم خوب خواهد بود.  هر چه پیش برویم سر صندوق های اخذ رأی شلوغ تر می‌شود و امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد که هم خدا و هم مردم راضی باشند.   

نظرات بینندگان