arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

مردم به محل حادثه معدن آزادشهر نزدیک نشوند / محبوس شدن 35 معدنچی

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به اینکه امکان انفجار دوباره معدن آزادشهر وجود دارد از مردم خواست به منطقه وقوع حادثه نزدیک نشوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به اینکه امکان انفجار دوباره معدن آزادشهر وجود دارد از مردم خواست به منطقه وقوع حادثه نزدیک نشوند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، صادقعلی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر تسریع در کار امدادرسانی و همچنین وجود حجم زیادی از گازهای سمی، از مردم درخواست می کنیم به محل حادثه مراجعه نکنند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ جسدی از داخل معدن خارج نشده است، تصریح کرد: از همان ساعت اولیه نیروهای امداد رسان مامورین انتظامی، هلال احمر و اورژانس با حضو در محل حادثه کار نجات را آغاز کردند.
 
 مقدم افزود: هم اکنون عملیات امدادرسانی با استفاده از تمامی تجهیزات و امکانات با سرعت در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر این کارگران زحمتکش را به سلامت نجات دهیم.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده، در حادثه انفجار معدن آزادشهر حدود 35 کارگر در معدن محبوس شدند.
 
مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حادثه حاکی است ، ازدحام جمعیت در کوه ها و جنگل اطراف وقوع این حادثه بسیار زیاد است. محدودیت های ترافیکی در اطراف منطقه اعمال شده است تا از ورود افراد عادی به محل حادثه جلوگیری شود.
نظرات بینندگان