arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
بدلیل تاخیرهای طولانی؛

ایران‌ایرتور و آتا کارت قرمز و زرد گرفتند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوزهای خارجی ایران ایرتور و همچنین تذکر به آتا در پی تأخیرات طولانی پروازهای این دو ایرلاین در اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوزهای خارجی ایران ایرتور و همچنین تذکر به آتا در پی تأخیرات طولانی پروازهای این دو ایرلاین در اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶ خبر داد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از سازمان هواپیمای کشوری، رضا جعفرزاده از برخورد و تنبیه با دو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا به علت ضعف برنامه ریزی خبرداد.
 
وی اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را به تجدید نظر در برنامه پروازی خود به مقاصد خارجی و کاهش تاخیرات آن شرکت ملزم کرد.
 
وی افزود: به علت بروز مشکلات در برقراری به موقع پروازها و بروز تاخیرات متعدد در اسفندماه ۹۵ و ایام نوروز ۹۶ که منجر به نارضایتی مسافران شد، برخی از مجوزهای خارجی آن شرکت لغو شده است.
 
جعفرزاده تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با اخطاری شرکت هواپیمایی آتا را به بازنگری در برنامه ریزی و بخش بازرگانی آن شرکت ملزم کرد.
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با توجه به ضعف عملکرد آن شرکت در حوزه برنامه ریزی و بازرگانی و اعمال اقداماتی از قبیل فروش بلیت مازاد، برنامه ریزی پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفیت ناوگان و عدم سرویس دهی به موقع در فرودگاه که منجر به نارضایتی مسافران و فرودگاه شده است، مدیران بخش های مذکور هرچه سریعتر نسبت به بازنگری در برنامه ریزی پروازی و نحوه فروش خود اقدام لازم به عمل آوردند.
 
گفتنی است، هرگونه تعلل شرکت های هواپیمایی به توصیه های این سازمان نسبت به مجوز فعالیت آنها تجدید نظر خواهد شد.

نظرات بینندگان