arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

یک عضو فراکسیون امید: تخریب و دروغ‌پراکنی محبوبیت نامزدها را بیشتر نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: هیچ بعید نیست نامزدی که به تخریب سایر نامزدها همت گمارده است در تلاش باشد با کاهش مشارکت حداکثری، زمینه پیروزی خود در انتخابات را فراهم کند
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حمید گرمابی گفت: نامزدهای انتخابات باید در جهت تشریح و تبیین نقاط قوت خود و رعایت حدود اخلاق اقدام کنند. مردم به رفتار و گفتار آنان توجه دارند و رفتار و گفتار نامناسب آنان تاثیر بد و منفی‌ روی فکر و اعتقاد بدنه اجتماعی نظام می‌گذارد.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بی‌توجهی به اخلاق و تخریب سایر کاندیداها توسط کاندید مورد نظر را دارای اثر معکوس بر مقبولیت اجتماعی آنان دانست.
 
وی در توصیه‌ای به نامزدهای انتخابات، گفت: به جای تخریب سایر رقبا، برنامه‌ها و راهبردهای خود را به گونه‌ای برای مردم تبیین کنید تا مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای موجب حفظ آبرو و قدرت نظام در نظر افکار عمومی جهان شود.
 
نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کیفیت و کمیت برگزاری مناظره‌ها خوب بود، اما متاسفانه «تخریب» سایر نامزدها توسط یک کاندیدای خاص موجب شد تا روند آرام و کارشناسی مناظره در برخی مقاطع زمانی برنامه به انحراف کشیده شود، امیدوارم در مناظره‌های دوم و سوم به این مسئله توجه بیشتری شود.
 
به گفته گرمابی، تخریب و دروغ‌پراکنی به هیچ وجه نمی‌تواند موجب افزایش محبوبیت و جلب آرای مردم شود.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تخریب و دروغ‌پراکنی نامزدهای انتخابات را موجب کاهش مشارکت مردمی در انتخابات پیش‌رو دانست و در عین حال متذکر شد: هیچ بعید نیست نامزدی که به تخریب سایر نامزدها همت گمارده است در تلاش باشد با کاهش مشارکت حداکثری، زمینه پیروزی خود در انتخابات را فراهم کند اما حساسیت و هوشیاری مردم با توجه به اینکه یک بار دیگر از این ناحیه ضربه سنگینی خورده‌اند ان‌شاءالله مانع موفقیت چنین تفکری خواهد شد.
نظرات بینندگان