arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶

مولوی عبدالحمید اقدام تروریستی علیه مرزبانان را محکوم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور پیامی اقدام تروریستی علیه مرزبانان ایران در نقطه‌ صفر مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان را که منجر به شهادت شماری از جان برکفان مرزبانی شد، محکوم کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: باری دیگر دست استکبار جهانی از آستین گروهک ‌های تروریستی بیرون آمد و در اقدامی ناجوانمردانه، چند نفر از مرزبانان عزیز و فداکار کشورمان را به شهادت رساندند.
 
در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که ملت ایران و مردم استان سیستان و بلوچستان خود را برای انتخابات و شرکت در تعیین سرنوشت کشور آماده می‌ کنند، چنین اقداماتی برای مردم شریف استان غیرقابل تحمل است.
در این پیام آمده است: اینجانب با محکوم کردن شدید این اقدام تروریستی، حادثه غم‌انگیز و دلخراش شهادت شماری از جان‌ برکفان مرزبانی را محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌ شهدا و مسئولان عزیز تسلیت عرض کرده و علو درجات برای شهدا و اجر و صبر برای بازماندگان را از بارگاه الهی مسئلت دارم.
 
تروریستهای وابسته به گروهک تروریستی چهارشنبه شب در اقدامی کور با تیراندازی از داخل خاک پاکستان 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رسانده و به داخل خاک پاکستان متواری شدند.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
نظرات بینندگان