arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶

علم‌الهدی: ولنگاری "فضای مجازی" ذائقه مردم را تلخ کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ولنگاری فرهنگی موجود در فضای مجازی که برای محدودیت آن اقدام نمی‌شود ذائقه مردم ولایت‌مدار را تلخ کرده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه در تقارن اعیاد مقدسه با دو تلخ‌کامی مقابل شدیم، تلخ‌کامی نخست اهانت به ساحت مقدس امام هشتم علی بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) بود، این منتهای قدرنشناسی و کفران نعمت وجود مقدس علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) در این کشور است که افراد بخواهند نسبت به امام رضا (ع) حرمت‌شکنی داشته باشند.
 
علم‌الهدی افزود: تشکر می‌کنم از مردم ولایتمدار استان ایلام و نماینده ولی‌فقیه در آن استان و عزیزان مسئول این استان که رسماً موضوع را قاطعانه پیگیری کردند و ان‌شاءالله مشمول عنایت خاصه امام هشتم (ع) قرار بگیرند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حرکت تروریستی اخیر ادامه داد: تلخ کامی دوم، حادثه جانکاه جنایت تروریستی‌ای بود که در مرز میرجاوه رخ داد و جوانان ما را شهید کردند.
 
علم‌الهدی با بیان اینکه مرزبانی در صیانت از مرز احساس مسئولیت می‌کند، خاطرنشان کرد: خلاء وجودی این افراد برای مردم ما و برای نهادهای مقدس و مهم‌تر از همه برای فرمانده کل قوا بسیار تلخ بوده و امیدواریم که در مقام ایفای مسئولیت خود در بهشت ماندگار باشند.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: ما یک روز گفتیم که این فضای مجازی فضای فاسدی است و این آزاد بودن در حرمت شکنی ارزش‌ها و سوزاندن و از بین بردن هنجارها درست نیست.
 
وی بیان کرد: ولنگاری در فضای مجازی این کشور وجود دارد که متاسفانه در عرصه محدودیت آن اقدام نشده و این ذائقه مردم ولایت‌مدار ما در سراسر کشور جریحه‌دار ساخت.
 
امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید این قول را به مردم بدهند که چشم به داخل داشته باشند و چشم به بیرون نداشته باشند.
 
علم‌الهدی تأکید کرد: بعضی توانمندی‌های داخل را نادیده می‌گیرند و برای حل مشکلات ما با نادیده گرفتن توانمندی داخلی به بیرون نگاه می‌کنند؛ جریان بیرونی دشمن است و می‌تواند هستی ما را ببرد و تملک کند.
 
وی اظهار داشت: رئیس جمهوری که نگاه به بیرون دارد می‌تواند برای انقلاب مشکلات زیادی را ایجاد کند زیرا آنها می‌خواهند ما نتوانیم و شکست بخوریم که این موضوع فرض محال است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در بهمن ماه سال 57 انقلاب ما اهرمی را به دست گرفت به نام نظام جمهوری اسلامی که شخصیت اسلامی ما به این انقلاب بسته است. دنیای اسلام تمام توازن و ایثارگری را در این انقلاب می‌بیند و در صورت نگاه به بیرون اینکه همه جهان ما را قبله عزت می‌داند از دست می‌رود.
 
وی تأکید کرد: مردم ما خود در مورد زندگی، سرنوشت، معیشتان تصمیم می‌گیرند و خوشبختانه رشد سیاسی مردم پیشرفت و تعالی زیادی داشته اما باید در موضوع انتخابات با تمام بصیرت خود تصمیم بگیرند.
نظرات بینندگان