arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶

واکنش رییس ستاد انتخاباتی روحانی به اتفاقات ایلام/ شریعتمداری: محکوم است و قاطعانه برخورد کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد شريعتمداري رييس ستاد انتخاباتي روحاني قرائت متن دور از شئون مذهبي در افتتاحيه ستاد انتخاباتي استان ايلام و هر گونه سوء استفاده سياسي از اين رخداد را محکوم کرد.
 
بسمه تعالي
 
جناب آقاي ميرزايي رييس محترم ستاد استان ايلام
 
با سلام و آرزوي توفيق الهي
به قرار اطلاع قرائت متن طنز آميزي در اجراي برنامه افتتاحيه آن ستاد دور از شئون مذهبي و خارج از ضوابط تبليغاتي ستادهاي تبليغاتي جناب آقاي دکتر حسن روحاني بوده و موجب جريحه دار شدن احساسات برخي علما و متدينين نيز شده است.
از آنجا که دفاع از حريم قدسي ائمهء معصومين عليهم السلام وظيفه يکايک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصول گراست ، شايسته است فوراً با فرد خاطي قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعاليت احتمالي وي در ستاد جلوگيري به عمل آيد.
 
ستاد مرکزي با اعلام تاسف از اين حادثه و محکوم کردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش هاي ديني را در هر شرايطي ضروري دانسته وکليه ستادها را در ادامه راهي که در پيش داريم به دقت کامل در اينخصوص توجه ميدهد و البته هر گونه سوء استفاده سياسي از اين رخداد را نيز محکوم مي نمايد. در فعاليت هاي گسترده مردمي انتخاباتي و براي هر نامزدي وقوع خطاهاي مختلف را بايد محتمل دانست، ولي در قبال اشتباهاتي از اين دست که ممکن است از روي سوء نيت و بي اعتقادي هم نباشد بايد حساس بود.
 
محمد شريعتمداري رئيس ستاد انتخاباتي دکتر حسن روحاني
نظرات بینندگان