arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

لاریجانی: اخیرا برخی صحبت هایی شده که به هیچ وجه قابل انجام نیست / مبادا اشتباه های گذشته را تکرار کنیم / با کارهای مسکن وار نمی توان کشور را رو به جلو اداره کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد گفت: مبادا اشتباهات گذشته تکرار شود و راه حل بیکاری، سرمایه گذاری در تولید ملی و توسعه صادرات است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد گفت: مبادا اشتباهات گذشته تکرار شود و راه حل بیکاری، سرمایه گذاری در تولید ملی و توسعه صادرات است.

به گزارش «انتخاب»، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (پنج شنبه، 7 اردیبهشت ماه) در دومین روز سفر خود به استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد فارس به همراه استاندار، فرماندار و امام جمعه این شهرستان حضور یافت.

دکتر لاریجانی در این جلسه با بیان اینکه به لحاظ رفع مشکلات مردم این شهرستان قدیمی و موثر در تاریخ حرکت خوبی به وجود آمده که باعث مسرت است، گفت: برخی پروژه‌ها در حال انجام است که می‌تواند گشایشی برای استان فارس و فیروزآباد باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی داشتیم که باعث شد سد تنگاب پرآب شود، عنوان کرد: لازم است حداکثر استفاده از این سد در بخش کشاورزی صورت گیرد و اگر آبیاری نوین باشد شرایط بهتر است.

وی با بیان این که با کارهای مسکن وار نمی توان کشور را رو به جلو اداره کرد، گفت: مبادا اشتباه های گذشته را تکرار کنیم.

لاریجانی افزود: در گذشته اقدامات مسکن وار بسیار انجام می شد، حرکت کشور در آینده روبه جلو و امیدوار کننده است.

وی یادآور شد: اخیرا برخی صحبت هایی شده که در مقام اجرا به هیچ وجه قابل انجام نیست. زیرا شرایط کشور در چهار سال گذشته بسیار سخت بود و مشکلات جدی داشتیم ولی امروز بسیاری از مشکلات حل شده است.


نظرات بینندگان