arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

تساوی دوباره پرسپولیس با الهلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس نتوانست الهلالی را شکست دهد. 

به گزاش انتخاب به نقل از خبرانلاین، پرسپولیس امشب در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف الهلال رفت. قرمزها باید این مسابقه را با برد پشت سر می گذاشتند و با وجود حملات زیاد روی دروازه قدرتمندترین تیم عربستان، نتوانستند به گل برسند. در این بازی غیبت سید جلال حسینی و سروش رفیعی یکی از مشکلات پرسپولیسی ها بود با این حال آنها تلاش زیادی کردند تا بتوانند برنده مسابقه باشند. حدود 13 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و اکثریت از الهلال حمایت می کردند. 

برانکو از ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی استفاده کرد. 

در نیمه اول پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و بر توپ و زمین مسلط بود. قرمزها بیشتر از جناح راست روی دروازه الهلال توپ می ریختند، جناحی که محرمی و احمدزاده در آن حضور داشتند. البته وحید امیری هم در چپ عملکرد خوبی داشت. 

در نیمه دوم هم پرسپولیس بازی را هجومی تر شروع کرد و چند موقعیت توسط طارمی و علیپور از دست داد. البته الهلال هم یک موقعیت بسیار عالی توسط عمرالخریبین از دست داد. 

در نهایت بازی بدون گل مساوی شد تا پرسپولیس با این تساوی 6 امتیازی شد و امیدوار است که امشب الریان به الوحده ببازد. در لحظه پایان بازی قرمزها، الریان با سه گل از الوحده عقب بود. اگر تیم قطری امشب ببازد 7 امتیازی باقی می ماند و بدین ترتیب پرسپولیسی ها در روز آخر می توانند به صعود امیدوار باشند. در هفته آخر مرحله گروهی الریان به مصاف الهلال می رود. 
نظرات بینندگان