arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

واژگونی خودروی سواری در خیابان دماوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل و چهار دستگاه خودرو دیگر موجب مصدومیت دو مرد جوان شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۹ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۲:۳۹ شب گذشته به خیابان دماوند، حوالی ایستگاه داریوش اعزام شدند.
 
یداله مددی افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا با دو نفر سرنشین به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل وسط خیابان با چهار دستگاه خودرو سواری دیگر برخورد کرده و واژگون شد.
 
وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص مشغول رفع نشتی بنزین این وسیله نقلیه شدند.
 
افسر آماده منطقه ۶ عملیات اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص هیدرولیکی بدنه خودرو سواری را برش داده و دو نفر سرنشین جوان این وسیله نقلیه که دچار مصدومیت شده بودند را از اتاقک در هم پیچیده خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
 
مددی گفت: آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو سواری زانتیا به حالت اولیه با کمک جرثقیل و انتقال چهار خودرو سواری دیگر به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.
نظرات بینندگان