arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

بازگشت شهاب حسینی به پرده سینما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با آغاز اکران فیلم «امتحان نهایی» عادل یراقی در 10 سالن سینما، چیدمان اکران نوروزی تغییر کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، آمار فروش فیلم‌های نوروزی تا تاریخ 31 فروردین ماه به روایت پخش‌کنندگان سینمای ایران اعلام شد.
 
سعید خانی پخش‌کننده‌ فیلم «امتحان نهایی» ساخته‌ عادل یراقی با بازی لیلا زارع و شهاب حسینی که از روز چهارشنبه 30 فروردین ماه در 10 سینمای تهران به نمایش درآمده است، درباره آخرین رقم فروش این فیلم گفت: این فیلم در روز چهارشنبه، 10 میلیون و پنج شنبه 21 میلیون فروش داشته‌ است که این رقم با توجه به شروع اکران و تعداد محدود سالن نمایش، رقم مناسبی است.
 
این پخش‌کننده با اعلام مجموع فروش 31 میلیونی «امتحان نهایی» در دو روز نخست، خاطرنشان کرد: از فردا شنبه به تعداد سینماهای این فیلم در شهرستانهای چون اصفهان، شیراز و مشهد،اضافه خواهند شد.
 
به گفته‌ خانی؛ فیلم‌های مستقل و اجتماعی برای اکران وضعیت نگران کننده‌ای دارند و در این راستا ما با کلی پیگیری فعلا توانسته‌ایم، 10 سالن بگیریم بنابراین امیدواریم در روزهای آینده به تعداد سالن‌هایمان اضافه شود.
 
فیلم «امتحان نهایی» با فیلم‌نامه‌ای از عباس کیارستمی ساخته شده است و طبق اعلام پخش‌کننده، تبلیغات تلویزیونی‌اش هم به زودی آغاز می‌شود.
 
فروش «ماجرای نیمروز» بیش از 3 میلیارد
 
فیاض پارسیان پخش‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان نیز خبر داد که این فیلم در تهران 2 میلیارد و 275 میلیون تومان و در شهرستانها 1 میلیارد و 40 میلیون تومان فروش داشته است.
 
آخرین فروش «آباجان» و «یک روز بخصوص»
 
علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» نیز از فروش یک میلیارد و 235 میلیونی «آباجان» هاتف علیمردانی و یک میلیارد و 60 میلیونی «یک روز بخصوص» همایون اسعدیان در تهران و شهرستانها خبر داد.
 
«گشت 2» و «خوب،بد جلف» چقدر فروختند؟
 
مختاری از دفتر «هدایت فیلم» نیز طی تماس ایسنا درباره‌ فروش «گشت 2» و «خوب،بد جلف» توضیح داد: فیلم «خوب،بد جلفـ» بیش از 9 میلیارد و 150 میلیون تومان در تهران و 5 میلیارد و 200 میلیون در شهرستانها فروش داشته است، که مجموع فروش آخرین ساخته‌ پیمان قاسم خانی را به رقم 14 میلیارد و 350 میلیون تومان می‌رساند.
 
به گفته‌ این پخش کننده «گشت 2» در تهران 7 میلیارد و 700 میلیون تومان و در شهرستانها 5 میلیارد و 450 میلیون تومان فروخته است که مجموع فروشش را در تهران و شهرستانها به 13 میلیارد و 150 میلیون تومان می‌رساند.
 
اعلام رقم فروش «سه بیگانه»
 
حبیب اسماعیلی پخش کننده‌ی «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی نیز آخرین فروش این فیلم را یک میلیارد و 900 میلیون در تهران و شهرستانها اعلام کرد.

نظرات بینندگان