arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

تصادف تریلی هوو با 11 خودرو در دماوند

یک دستگاه تریلی هوو ظهر امروز(جمعه) به دلیل نقص فنی در بلوار آیت اله خامنه ایی شهر دماوند با 11 دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و 2 نفر مجروح برجای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک دستگاه تریلی هوو ظهر امروز(جمعه) به دلیل نقص فنی در بلوار آیت اله خامنه ایی شهر دماوند با 11 دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و 2 نفر مجروح برجای گذاشت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، سرگرد داوود عبدالملکی، رییس پلیس راهور شهرستان دماوند روز جمعه به تصادف ظهر امروز در بلوار آیت اله خامنه ایی (محدوده محور تهران – فیروزکوه) اشاره کرد و گفت: در ساعت 13:15، یک دستگاه تریلی هوو به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز و عدم توانایی مهار خودرو در محدوده شهری، با حدود 11 خودرو در مسیر برخورد می کند.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه تنها 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس مصدوم می شوند، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی مسیرر تهران – فیروزکوه در محدوده بلوار آیت اله خامنه ایی و جاده هراز در محدوده شهر رودهن، نبود کمربندی مناسب جهت تردد خودروهای سنگین است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: این امر موجب شده تا گاها شاهد اینگونه تصادف ها در منطقه باشیم که لازم است مسئولان منطقه به ویژه اداره راه و شهرسازی چاره ایی بیاندیشند.
رییس پلیس راهور شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برخی خودروها به دلیل آشنایی با مسیر و یا داشتن تجربه کافی در این شرایط اقدام کنترل خودرو و قبل از ورود به شهر در صورت نیاز وسیله خود را متوقف می کنند تا شاهد خسارت های جانی و مالی نباشیم ولی برخی از موارد اینگونه نیست.
 
وی از رانندگان وسایل سنگین در این مسیر خواست تا به علائم راهنمایی و رانندگی بیشتر توجه کرده و از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شوند.
نظرات بینندگان