arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

توضیحات عضو حزب اعتماد ملی درباره دیدار دو اصلاح‌طلب با رهبر انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به دیدار دو چهره اصلاح‌طلب با مقام معظم رهبری گفت که حزب اعتماد ملی پایبند به ساز و کار شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، الیاس حضرتی با اشاره به دیدار چندی پیش دو چهره اصلاح‌طلب با مقام معظم رهبری و در واکنش به این سوال که آیا باتوجه به اعلام کاندیداتوری یکی از این دو نفر، این دیدار برای کسب تکلیف بوده، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم، دیدار آقایان منتجب‌نیا و رهامی ارتباطی به موضوع کاندیداتوری این افراد ندارد.

او گفت: اصلاح‌طلبان همواره از گذشته تاکنون علاقمند به ارتقای سطح ارتباط خود با رهبری بوده و هستند و در شرایطی که در جریان اصلاحات، نحله‌ها و شاخه‌های متعددی وجود دارد، آقایان منتجب‌نیا و رهامی از جمله چهره‌های اصیل، قدیمی، ریشه‌دار و با شخصیت جریان اصلاح‌طلبی است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هنوز در جریان جزئیات این دیدار قرار نگرفته، یادآور شد: به هر حال هر دیداری می‌تواند دستاوردهایی خوب و مثمرثمر به همراه داشته باشد و این فاصله‌گرفتن از یکدیگر است که به صلاح نیست.

او همچنین در واکنش به سوال دیگری درباره انتقادها و فعالیت‌های رهامی و منتجب‌نیا خارج از ساز و کار شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یادآور شد: آقای رهامی چهره‌ای بازی‌ساز در جریان اصلاحات بوده و در جریان انتخابات شوراهای چهارم نیز محور فعالیت‌های اصلاح‌طلبان قرار گرفت و در شرایطی که بسیاری از دوستان، معتقد به حضور نبودند، آقای رهامی در راستای تهیه لیست اصلاح‌طلبان تلاش خوبی داشت.

حزب اعتماد ملی پایبند به ساز و کار شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: آقای منتجب‌نیا نیز به‌عنوان قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی ازجمله عناصر اصلی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و پایبند به این ساز و کار است و هم‌اکنون نیز فعالیت‌های شورای‌عالی درحال پی‌گیری است.

حضرتی در پایان تصریح کرد: به‌طور کلی هیچ مشکلی در حوزه اصلاح‌طلبی وجود ندارد و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های این جریان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان