arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶

صداوسیما چه کسی را بایکوت کرده است؟ روحانی یا رئیسی؟ +عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صداوسیما چه کسی را بایکوت کرده است؟ روحانی یا رئیسی؟ +عکس

پخش مکرر تصاویر ابراهیم رئیسی در شبکه های صداوسیما در قامت امام جماعت در حرم امام رضا (ع) موجب انتقاد بسیاری از نمایندگان شده است.

به گزارش «انتخاب»؛ پخش تصاویر مخالفان روحانی در صداوسیما در حالی صوتر می گیرد، که تلویزیون اخیرا از پخش سخنرانی رئیس جمهور در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی اجتناب کرد. همچنین، خبری پوشش مصاحبه مطبوعاتی مربوط به ارائه گزارش پلاسکو نیز در صداوسیما نبود. این در حالی است که در جریان وقوع حادثه که به گفته سیدباقر مرتضوی عضو هیأت ویژه بررسی حادثه پلاسکو، این حادثه حداکثر یک شرایط اضطراری سطح 2 بود اما زمان وقوع، سیما با پخش 24 ساعته آن در 10 روز آن را به بحران ملی تبدیل کرد. سیما نه تنها از پوشش کنفرانس مطبوعاتی هیأت ویژه بررسی اجتناب کرد بلکه در اقدامی هدفدار، از طرح پرسش از اعضای این هیأت که کاملاً تخصصی و غیرسیاسی است نیز خودداری کرد.

پوشش گسترده صداوسیما از رئیسی، منجر به انتقادات بسیاری شد. در این راستا، حجت الاسلام احمد مازنی از اعضای شاخص کمیسیون فرهنگی مجلس در یادداشتی نسبت به تبلیغات سیاسی صدا و سیما برای رئیسی اعتراض کرد. 

نماینده مردم تهران در عین حال خطاب به تولیت آستان قدس گفت که شکاف میان فقیر و غنی با اتخاذ سیاستها و تدابیر درست اقتصادی ترمیم می شود نه صدقه دادن و نذورات. 


نظرات بینندگان