arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶

بقایی ثبت نام کرد: رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول میدهم به قانون تمکین کنم/ احمدی نژاد: برای تایید صلاحیت بقایی هرچه در توان دارم انجام می‌دهم / بقایی در گفتگو با «انتخاب»: در مورد ماجرای «فدا شدن یکی از ما 3 نفر»، صبور باشید

بقایی که سخنان خود در نشست خبری را با «سلام بر امام زمان» شروع کرد، در پاسخ به سئوال «انتخاب» که منظورش از اینکه «یک نفرمان باید فدا شود» چه بود، گفت: شما چه فکر می کنید؟ صبور باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمدی نژاد ، بقایی و مشایی وارد وزارت کشور شدند/ بقایی: رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول میدهم به قانون  تمکین کنم/ احمدی نژاد: برای تایید صلاحیت بقایی هرچه در توان دارم انجام می‌دهم

محمود احمدی نژاد و بقایی برای ثبت نام  بقایی در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شدند.

طبق گزارش خبرنگار «انتخاب»، احمدی نژاد در بخش «ثبت نام» نشسته و احتمالا قصد کاندیداتوری دارد

در هيات همراه احمدي نژاد برای حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، شيخ الاسلام و جوانفكر و موسوي و تعداد زیادی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد حضو.ر دارند.

اسفنديار رحيم مشايي نيز احمدي نژاد و بقايي را همراهي مي كنند.

بقایی پیش از ثبت نام گفت: اگر رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول میدهم به قانون  تمکین کنم.

رئیس دولت نهم و دهم تاکید کرد که هر آنچه در توان دارد برای تایید صلاحیت حمید بقایی انجام می‌دهد.

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال ایلنا که شما در نشست خبری‌تان اعلام کردید که برای تایید صلاحیت حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری تلاش‌هایی را انجام خواهید داد. چه رایزنی‌‌هایی در این باره انجام شده است؟ گفت: من هر آنچه را که در این باره در توان دارم، انجام می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که داماد شما در هنگام ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد که شما راضی به ثبت نام او در انتخابات نبوده است، آیا شما این مسئله را تایید می‌کنید؟ اظهار داشت: اگر داماد من با بنده مشورت می‌کند، آیا من در این باره به شما باید جواب بدهم.

احمدی نژاد ، بقایی و مشایی وارد وزارت کشور شدند/ بقایی: رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول میدهم به قانون  تمکین کنم/ احمدی نژاد: برای تایید صلاحیت بقایی هرچه در توان دارم انجام می‌دهم

رئیس دولت نهم و دهم ادامه داد: داماد من در این باره گفته است که ایشان (احمدی‌نژاد) نه موافقت کرده است و نه مخالفت.
 
بقایی که سخنان خود در نشست خبری را با «سلام بر امام زمان» شروع کرد، در پاسخ به  سئوال «انتخاب» که منظورش از اینکه «یک نفرمان باید فدا شود» چه بود، گفت: شما چه فکر می کنید؟ صبور باشید.

احمدی نژاد ، بقایی و مشایی وارد وزارت کشور شدند
نظرات بینندگان