arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶

اردنی‌ها پاجای سعودی‌ها گذاشتند/نمی‌توانیم در تهران بازی کنیم!

فدراسیون فوتبال اردن رسما به درخواست فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی پاسخ منفی داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون فوتبال اردن رسما به درخواست فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی پاسخ منفی داد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، فدراسیون فوتبال اردن رسما با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران در تهران عذرخواهی کرد.
 
اسامه طلال، مدیر تیم ملی اردن تاکید کرد: فدراسیون فوتبال اردن رسما نامه‌ای را روز گذشته به فدراسیون ایران فرستاد و عذرخواهی خود را از قبول نکردن درخواست آنها مبنی بر برگزاری دیدار تدارکاتی در تهران اعلام کرد .
 
وی افزود: عبدالله المسفر، سرمربی تیم ملی به همراه کادر فنی پیشنهاد ایران را بررسی کردند ولی مانع اصلی این دیدار تاریخش بود زیرا سوم اردیبهشت، ایام فیفا دی نیست پس نمی‌توان لژیونرها را برای این بازی دعوت کرد و نیامدن لژیونرها به این معنا است که اصلا این دیدار فایده‌ای نخواهد داشت.
 
مدیر تیم ملی اردن در پایان گفت: دلیل دومی که ما این دیدار را قبول نکردیم این بود که در تهران برگزار شود. کادر فنی تیم با برگزاری این دیدار در تهران موافق نبودند. البته ما اهمیت این پیشنهاد را از سوی بهترین تیم آسیا می‌دانیم.
 
این بهانه‎‌های اردنی‌ها درحالی است که فوتبال این  کشور با ایران فاصله نجومی دارد و این رد درخواست عجیب به نظر می‌رسد. مخصوصا اینکه آنها با این ادعا که نمی‌خواهند به تهران بیایند به نوعی پای جای سعودی‌های بهانه جو گذاشتند.
نظرات بینندگان