arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۶

صعود پیکان به رتبه پنجم در روز تساوی نفت و سیاه‌جامگان

تیم فوتبال پیکان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ ماشین سازی را شکست بدهد تا امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال پیکان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ ماشین سازی را شکست بدهد تا امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش یابد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار از هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پیکان و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۷ در وزرشگاه شهدای قدس به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجید جلالی موفق شدند سه بر یک تیم قعر جدولی ماشین سازی تبریز را شکست بدهند و به رتبه چهارم جدول صعود کنند.
 
گل‌های پیکان را در این دیدار گادوین منشا در دقیقه ۱۵ و ۹۰ و سیامک نعمتی در دقیقه ۵۰ وارد دروازه سبزپوشان تبریزی کرد. تک گل شاگردان فرهاد کاظمی را نیز امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
 
پیکان با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و به مکان پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد. ماشین سازی نیز ۱۶ امتیازی باقی ماند و یک قدم دیگر به سقوط به لیگ آزادگان نزدیک‌ شد.
 
در دیگر دیدار امروز تیم‌های فوتبال نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد در وزرشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
 
ابتدا گوران یرکوویچ در دقیقه ۲۵ شاگردان میثاقیان را پیش انداخت اما در نیمه دوم محمد قاضی در دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی کشاند.
 
همچنین اکبر صادقی در دقیقه ۶۳ با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد تا اولین اخراجی سال ۹۶ لقب بگیرد.
 
شاگردان دایی با این یک امتیاز  ۳۴ امتیازی شدند و به رتبه ششم سقوط کردند.
 
همچنین سیاه‌جامگان نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه ۱۵ باقی ماند.
نظرات بینندگان