arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

ادعای قطری‌ها درمورد دیدار ایران و چین

کارشناس داور قطری در جوسازی علیه تیم ملی کشورمان مدعی شد که باید ناظر AFC بازی ایران با چین را به خاطر مجروح شدن کمک داور از سوی هواداران متوقف می‌کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارشناس داور قطری در جوسازی علیه تیم ملی کشورمان مدعی شد که باید ناظر AFC بازی ایران با چین را به خاطر مجروح شدن کمک داور از سوی هواداران متوقف می‌کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، تیم‌ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه آزادی میزبان چین بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار بگیرد.
 
در این دیدار حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به نوعی هواداران فضایی بی نظیر را ایجاد کردند.
 
در جریان این دیدار متاسفانه یکی از هواداران با پرتاب نارنجکی باعث شد تا کمک داور بازی به زمین بیفتد و احساس ناراحتی کند ولی خوشبختانه کمک داور آسیبی ندید و به بازی ادامه داد و داور بازی نیز حکم به ادامه بازی داد.
 
قطری‌ها که در بازی رفت و برگشت مغلوب ایران شده بودند و صعود نکردن آنها به جام جهانی قطعی شد به دنبال ضربه زدن به تیم ملی کشورمان هستند در این راستا یکی از کارشناسان داوری قطر با حضور در برنامه «الحکم» شبکه الکاس درباره این صحنه از بازی ایران و چین با جوسازی گفت: مصدومیت و جراحت داور به این شکل از سوی هواداران، انتظار می‌رفت ناظر AFC به داور حکم کند که بازی را متوقف کند. این یک قانون است که اگر تجاوزی از سوی هواداران به داور شود باید بازی تعطیل شود. اگر من ناظر این بازی بودم بدون شک بازی را متوقف می‌کردم زیرا سلامت داور در اولویت است.
 
 وی در ادامه مدعی شد و گفت: همچنان که دیدید کمک داور پس از مدتی از روی زمین بلند شد. در این زمان باید ناظر بازی سریعا حکم به توقف بازی را دهد و رسما با نوشتن گزارشی به AFC، این بازی را به کشوری دیگری انتقال دهد زیرا سلامت داور در خطر است.
نظرات بینندگان