arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

سه کشته و 23 زخمی در سقوط اتوبوس به رودخانه

یک اتوبوس لوکس به داخل رودخانه «ماجیدون» در شهر «ایکورودو» ایالت «لاگوس» سقوط کرد و سه نفر از جمله راننده آن جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک اتوبوس لوکس به داخل رودخانه «ماجیدون» در شهر «ایکورودو» ایالت «لاگوس» سقوط کرد و سه نفر از جمله راننده آن جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، 59 نفر سوار بر این اتوبوس بودند که از ایالت «آبیا» به سمت «لاگوس» در حرکت بود. این اتوبوس کل شب در حرکت بود و در ایالت «اِدو» برای سوار کردن مسافران بیشتر توقف داشت. با این وجود، در ساعت 3:30 زمانی که تنها 30 دقیقه تا مقصد خود «لاگوس» فاصله داشت، ناگهان از روی پل «ماجیدون» به داخل رودخانه سقوط کرد.
 
بعضی از مسافران توانستند با شنا کردن از خطر بگریزند و «آژانس مدیریت اضطراری ایالت لاگوس» به جز سه نفر، بقیه افراد را نجات داد. این تصادف راه‌بندان شدیدی را به دنبال داشت.
 
«سازمان مدیریت اضطراری ایالت لاگوس» این تصادف را ناشی از سرعت بالا می‌داند. مدیرکل این سازمان گفت: اتوبوس درحالی که سرعت زیادی داشت، از مسیر خود خارج شد و به رودخانه افتاد. از 59 مسافر اتوبوس، 23 نفر دچار جراحت شده‌اند. بعضی از آنها در صحنه تصادف مداوا شدند اما نه نفر را به علت شدت آسیب‌دیدگی، به مراکز درمانی منتقل کردند. سه نفر (دو مرد و یک زن) را از رودخانه بیرون کشیدند که جان خود را از دست داده بودند. اتوبوس را هم به کمک جرثقیل از آب خارج کردند. تحقیقات مقتضی درباره این تصادف انجام خواهد گرفت. به رانندگان توصیه می‌شود به مسائل ایمنی آگاه باشند و از سرعت زیاد در حین رانندگی به‌خصوص در مسافرت‌های شبانه خودداری کنند.
 
افراد محلی به نقل از راننده گفتند که راننده سعی داشته کنترل خودرو را در دست گیرد اما خودرو از مسیر خارج می‌شود و به رودخانه سقوط می‌کند. بنا به گفته آنها از این گونه تصادفات در این محل زیاد اتفاق می‌افتد.
 
یک مقام مسؤول از اداره «مدیریت ترافیک ایالت لاگوس» گفت: در این جاده محدودیت سرعت تعیین شده است که همه باید آن را رعایت کنند. برداشت ما از علت این تصادف، بی‌دقتی در رانندگی است. یقیناً سرعت راننده زیاد بوده است، در غیر این صورت امکان نداشت یکی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از جایش کنده شود. این مورد، خود نشان دهنده سرعت بالای خودرو است.
نظرات بینندگان