arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

دعوت نمایندگان از کاندیداهای اصلاح‌طلب شوراها برای پیوستن به "کمپین انصراف"

جمعی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از کاندیداهای اصلاح‌طلب انتخابات شورای شهر دعوت کردند در راستای تقویت حرکت جمعی و با هدف رسیدن به "لیست واحد" به "کمپین انصراف" بپیوندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمعی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از کاندیداهای اصلاح‌طلب انتخابات شورای شهر دعوت کردند در راستای تقویت حرکت جمعی و با هدف رسیدن به "لیست واحد" به "کمپین انصراف" بپیوندند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، در این نامه که به امضای 13 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده، آمده است:
 
«بسمه تعالی
با سلام و درود و احترام خدمت مردم شریف و بزرگوار ایران عزیز اسلامی ...
 
اقدام تحسین برانگیز هموطنانمان در احساس تکلیف برای حضور در صحنه‌ی انتخابات شورای شهر در روزهای اخیر، نماد بارزی از موفقیت گفتمانی و عملیاتی مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی و نشان بلوغ سیاسی و پویایی این جامعه ی رو به رشد و تعالی است. همانگونه که پیش از این هم دیده بودیم، مردم به بهترین شکل ممکن درانتخابات ۹۲ و ۹۴، با انتخاب بهترین گزینه های ممکن، شعور و درک سیاسی خود از شرایط مملکت را نشان دادند.
 
در شرایط فعلی نیز با عنایت به امیدهای ایجاد شده در دو گام مذکور که در واقع کمک تثبیت‌گرِ عقلانیت، پیروی از خرد جمعی و کار تشکیلاتی بود، مردم ما بیش از پیش انتظار دارند که حرکات، تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های کنشگران عرصه‌  سیاست، تکمیل کننده بلوغ سیاسی شکل گرفته در گام سوم باشد. بدون شک این مهم، با عنایت به استقبال بالا و تحسین برانگیز کاندیداهای شورای شهر خصوصاً در کلان شهر تهران و دیگر کلانشهرها، محقق نخواهد شد مگر با رسیدن به " لیست واحد ".
 
مردم رفتار و کنش سیاسی و تشکیلاتی امروز ما را با دقت و حساسیتِ بیشینه، رصد کرده و دل در گرو تدبیر عقلانی ما دارند و در این شرایط بی بدیل هر حرکتی که انسجام تشکیلاتی و یکپارچگی جریان اصلاح‌طلبی را برهم بزند و یا خدشه‌دار سازد، قطعا اقدامی نابخشودنی خواهد بود و صد البته از یاد نبریم که حفاظت و حراست از شرایط موجود وظیفه ی یکایک ماست.
 
لذا ما وکلای ملت ضمن احترام به شایستگی نامزدهای محترم برای نشستن بر صندلی شورای شهر، انتظار داریم در راستای تقویت حرکت جمعی با هدف رسیدن به "لیست واحد " با حضور در " کمپین انصراف " مسیر را برای به بار نشستن دوباره «حماسه امید» مهیا سازند. بی شک گذشت تصمیم سازان و پیشگامی آنان برای حضور در کمپین مذکور، تاثیرات سیاسی و فرهنگی دو چندانی داشته و اسباب پیروی سایرین را میسر نموده و همگی اثبات خواهند کرد که فضیلت انصراف در راستای اتحاد و کار جمعی بی شک بالاتر از ماندن و دستیابی به پیروزی فردی است. انصراف دهندگانی که برای زدودن هرگونه ابهام از روند تهیه لیست واحد اصلاح‌طلبان، از حق نامزدی خود بگذرند، به  یقین برای همیشه در قلب و ذهن ملت ایران، به نیکی ماندگار خواهند شد.
 
محمد علی وکیلی
الیاس حضرتی
عبدالکریم حسین زاده
محمد جواد فتحی
سیده حمیده زرابادی
محمد کاظمی
علی نجفی خوشرودی
رضا انصاری
سیده فاطمه حسینی
فاطمه سعیدی
شهاب الدین بیمقدار
رمضانعلی سبحانی فر
سید فرید موسوی»
نظرات بینندگان