arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

افتتاح 15 طرح عمرانی، فردا با حضور رییس جمهور در گیلان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استاندار گیلان گفت: رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزیران و معاونان دولت، برای افتتاح 15 طرح عمرانی، پنجشنبه به استان گیلان سفر خواهد کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: 2 شرکت آرین مریم و آرین تخته یکی از طرح هایی است که با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سپیدرود افتتاح خواهد شد.
 
منتظری افزود: این 2 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 450 میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغال زایی 600 نفر راه اندازی می شود و این دو واحد در مجموع 450 هزار متر مکعب ورق های ام.دی.اف، اچ. دی.اف، فیبر خام و روکش را شامل می شود.
 
وی همچنین از افتتاح شرکت آریا پویا در شهر صنعتی رشت با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: این شرکت با 568 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی 150 نفر ساخته شده و تولید سالانه شرکت آریا پویا 300 هزار متر مکعب فیبر خام، ام.دی.اف، اچ.دی.اف و روکش است.
ساخت شرکت آرین تخته سال 93 ، آرین مریم سال 92 و آرین پویا سال 91 آغاز شد.

رئیس جمهور، پنجشنبه مهمان گیلانی ها

افتتاح 13 طرح عمرانی، فردا با حضور رییس جمهور در گیلاناستاندار گیلان گفت: رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزیران و معاونان دولت، برای افتتاح 15 طرح عمرانی، پنجشنبه به استان گیلان سفر خواهد کرد.
 
محمد علی نجفی با اشاره به اینکه در سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه چند طرح عمرانی و اشتغالزا در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد، گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 2500 میلیارد تومان هزینه شده که 1600 میلیارد تومان آن سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
 
وی گفت: 2 پست اسکله ی بندر کاسپین در منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی، 3 کارخانه بزرگ تولید چوب و ورق آلات ام دی اف و اچ دی اف، 3 طرح کشاورزی، یک طرح مخابراتی و چند طرح بهداشت و درمانی در سفر رئیس جمهور به گیلان به بهره برداری می رسد.
 
با افتتاح این طرح ها برای بیش از 3600 نفر شغل ایجاد می شود.
نظرات بینندگان