arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

دمنوشی که سبب افزایش طول عمر می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منوش ها خواص زیادی برای بدن دارند و هر فردی با استفاده از آن ها میتواند در سلامت بدنش و بهبود بیماری ها نقش مثبتی را ایفا کند.
 
دمنوش ها خواص زیادی برای بدن دارند و هر فردی با استفاده از آن ها میتواند در سلامت بدنش و بهبود بیماری ها نقش مثبتی را ایفا کند.دمنوشی به نام دمنوش تبت وجود دارد که بر اساس گفته ها و شنیده ها سبب افزایش طول عمر میشود.در ادامه میخواهیم شما را با طرز تهیه دمنوش تبت که یک دمنوش مفید است آشنا نماییم.

دمنوش های تبتی در سراسر جهان محبوبیت دارد زیرا اعتقاد بر این است که باعث افزایش طول عمر می‌شود.

برای جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها به‌ طور منظم چای تبتی مصرف کنید. البته در صورت حساسیت داشتن به موادی که در آن استفاده می‌شود، با پزشک مشورت کنید.این دمنوش خستگی و التهاب را از بین می‌برد، به‌عنوان مسکن عمل می‌کند و باعث پایین آمدن تب می‌شود.همچنین با تقویت کردن سیستم ایمنی بدن، طول عمر را افزایش می‌دهد.برای تهیه چای به یک‌چهارم پیمانه آب ‌لیمو، یک قاشق چای‌ خوری زنجبیل خردشده، کمی پودر فلفل، کمی پودر رازیانه و یک قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید.

برای تهیه ابتدا دو لیتر آب را به جوش بیاورید، سپس بگذارید خنک شود. مواد ذکرشده را اضافه کنید و هم بزنید . پس از خنک شدن از صبح تا عصر هر یک ساعت یک فنجان از آن مصرف شود. درصورتی‌که می‌خواهید در یک وعده استفاده کنید یک ساعت قبل از ناهار میل کنید.
نظرات بینندگان