arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶

دستگیری عامل تیراندازی به محیط بانان نکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی نکا از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به محیط بانان در مناطق جنگلی این شهرستان عصر روز گذشته در کمتر از دو ساعت در یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، هادی نصیری اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر تیراندازی و مصدومیت شدید دو محیط بان در مناطق جنگلی هزار جریب موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی پی رجه این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، دو محیط بان اداره محیط زیست شهرستان در هنگام انجام وظیفه در مناطق جنگلی از سوی یک شکارچی غیرمجاز با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفتند که با حضور عوامل اورژانس و همکاری ماموران انتظامی به سرعت به مرکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی نکا خاطرنشان کرد: با وقوع این حادثه تیم ویژه شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی تشکیل و موضوع در دستور کار ویژه ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

نصیری با اشاره به هماهنگی قضائی و اجرای طرح های ویژه انتظامی و امنیتی در سطح منطقه و کنترل مبادی ورودی و خروجی منطقه و اجرای طرح مهار از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با سه سرنشین خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک قبضه اسلحه شکاری را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا،افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه اقدام به تیراندازی به سوی محیط بانان شدند که با توجه به شواهد موجود سرانجام یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و به کار خود اقرار کرد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
نظرات بینندگان