arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶

محسن هاشمی از چرایی کاندیداتوری خود می گوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن هاشمی پس از کاندیداتوری در انتخابات شوراها طی بیانیه ای اعلام کرد: 24 سال تجربه در مدیریت شهری و حمل ونقل ریلی، در کنار بیش از سی سال سابقه فعالیت اجرایی، عمرانی واجتماعی  در حوزه هایی گوناگون ، اقتضا می کند تا در شرایط فعلی که شهروندان تهرانی از معضلات بغرنجی نظیر آلودگی محیط زیستی، ترافیک، ازدحام، بارگذاری نامناسب شهری و اختلال در خدمت رسانی شایسته  رنج می برند، بضاعت ناچیز خویش را از شما مردم فهمیم و شهروندان فرهیخته تهرانی دریغ نکرده، تا اگر این خدمتگزار را شایسته اعتماد دانستید ، بتوانم ایفای وظیفه نمایم.
 
به گزارش انتخاب، متن بیانیه محسن هاشمی در مورد کاندیداتوری اش در انتخابات شوراها در زیر می آید:

در نخستین روز کاری، در نخستین هفته سال و در طلوع بهار، مفتخرم تا خویش را در معرض اعتماد وداوری شما مردم عزیز قرار دهم.

24 سال تجربه در مدیریت شهری و حمل ونقل ریلی، در کنار بیش از سی سال سابقه فعالیت اجرایی، عمرانی واجتماعی  در حوزه هایی گوناگون ، اقتضا می کند تا در شرایط فعلی که شهروندان تهرانی از معضلات بغرنجی نظیر آلودگی محیط زیستی، ترافیک، ازدحام، بارگذاری نامناسب شهری و اختلال در خدمت رسانی شایسته  رنج می برند، بضاعت ناچیز خویش را از شما مردم فهمیم و شهروندان فرهیخته تهرانی دریغ نکرده، تا اگر این خدمتگزار را شایسته اعتماد دانستید ، بتوانم ایفای وظیفه نمایم.

مدیریت شهری تهران در طول دهه های گذشته با وجود نقاط قوت و خدماتی که داشته است از نقاط ضعف و کمبودهایی رنج می برد و طریق صحیح حفظ نقاط قوت وترمیم نقاط ضعف است واین مستلزم نگاه کارشناسی ونه رویکرد سیاسی وجناحی است.

سیاستگزاری ومدیریت کلانشهری نظیر تهران با فعالیتهای گسترده و مسایل پیچیده، نیازمند دوری از شعار زدگی و عملکرد سطحی وتبلیغاتی است، تزریق نگاه کارشناسی و مساله محور وترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی ومصالح جناحی می تواند راهگشای کلاف سردرگم تهران باشد، تا زیستن در این کلانشهر را برای شهروندان صبور ورنجور تهرانی آسانتر و دلپذیر نماید.

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از آغاز انقلاب وحتی در دشوارترین روزهای دفاع مقدس، دغدغه توسعه پایدار و ایجاد زیرساختها وبسترهای مناسب آن را در حوزه حمل ونقل عمومی ومحیط زیستی فرونگذاشت و میراث ایشان، پیمودن راه خدمت رسانی به مردم و نگاه کارشناسی، دقیق وموشکافانه به معضلات و چشم داشتن به آینده بجای کنکاش در گذشته ، بهانه جویی و تخریب است.

توصیه پدرانه ودلسوزانه مقام معظم رهبری نیز به این فرزند کوچک خود ، برگزیدن مشی انقلابی در فعالیتهای سیاسی واجرایی است که این رهنمود نیز رهنمای پیمودن این مسیر دشوار خواهد بود.

در خاتمه از الطاف بی دریغ بزرگان ، نخبگان وشما مردم عزیز که هم در تسلی داغ جانگداز فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی و هم در توصیه و دعوت از اینجانب برای حضور در این عرصه ، مهر را به منتها رساندید، قدردانی می کنم و امیدوارم خداوند متعال در امانتداری این اعتماد گرانقدر و ایفای رسالت سنگین خدمتگزاری لطف خاصه خویش را شامل این بنده کوچکش نماید.

محسن هاشمی
پنجم فروردین 1396


نظرات بینندگان