arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶

چه کسانی امروز برای ثبت نام در انتخابات شورا، در فرمانداری تهران حضور پیدا کردند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پنجمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران جمعی از جوانان اصلاح‌طلب و برخی از اعضای کنونی و سابق شورای‌شهر تهران نام‌نویسی کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، عیسی فرهادی با اعلام پایان پنجمین روز از ثبت‌نام نامزدهای شورا شهر در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری تهران گفت: تاکنون در انتخابات شورای شهر تهران ۱۲۸۷ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۷۸ نفر آقا و ۲۰۹ نفر خانم هستند. پیش بینی می‌شود تعداد ثبت‌نام ‌کنندگان تا پایان امروز به حدود  ۱۳۰۰ نفر برسد.

فرماندار تهران با اشاره به تفکیک مدرک ثبت‌نام‌کنندگان گفت: ۱۴۰ نفر دکتری، ۶۱۸ نفر فوق لیسانس و ۵۲۹ نفر لیسانس دارند که بیشترین کاندیداها دارای مدرک فوق لیسانس هستند.

سردار کریمی بعداز ظهر امروز با حضور در ستاد ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از روند نام‌نویسی نامزدها بازدید و در جریان امور قرار گرفت.

فاطمه دانشور بعد از ظهر امروز با حضور در فرمانداری برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. او از اعضای کنونی شورای شهر تهران بوده و در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورا حضور دارد.

امیر آریازند ظهر امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد.

حمزه شکیب از اعضای شورای شهر دوره سوم تهران که از منتقدان شهردار نیز محسوب می‌شد، ظهر امروز با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

محمد سالاری ظهر امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد. او در شورای شهر چهارم، ریاست کمیسیون معماری و شهرسازی را بر عهده دارد.

علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی فرماندار تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: از صبح امروز تا کنون ١٩٠ نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند. با احتساب آمار چهار روز گذشته، تاکنون ۱۱۹۱نفر در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده‌اند.

عیسی فرهادی صبح امروز با حضور در ستاد ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران از روند نام‌نویسی نامزدها بازدید و در جریان آخرین وضعیت تعداد ثبت‌نام کنندگان قرار گرفت.

سجاد سالک از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و رییس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی صبح امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نام‌نویسی کرد.

میثم مظفر در پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

سیدرضا تقی‌پور صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نام‌نویسی کرد.

الهه راستگو در اولین ساعت پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری نام‌نویسی کرد.

نظرات بینندگان