arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶

هلاكت 2 قاچاقچی در مرزهای سيستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان از کشف یک تن و 130كيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هلاكت 2 نفر از سوداگران مرگ طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از میزان، سردار سعید كمیلی، اظهار داشت: شب گذشته مأموران هنگ مرزی سراوان، با آگاهی از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به وسیله یك دستگاه خودرو به کشور، بلافاصله با اجرای كمین‌های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را کنترل کردند.

وی افزود: مرزداران سرانجام پس از ساعتی كمین با مشاهده خودروهای حامل مواد مخدرسریعاً وارد عمل شده و پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی توجهی رانندگان خودروها به فرمان ایست، با رعایت قانون به كارگیری سلاح و واكنش سریع در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، اقدام کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اضافه كرد: در این عملیات مأموران توانستند با آتش پر حجم خود سوداگران مرگ را مغلوب  و ضمن به هلاكت رساندن 2 نفراز قاچاقچیان و توقیف یك دستگاه خودرو، 900 كیلوگرم تریاك به همراه یك قبضه سلاح كلاش، 104 عدد فشنگ، 5 تیغه خشاب و 4 دستگاه تلفن همراه را كشف کنند.

وی به اجرای عملیات موفقیت آمیز دیگری در مرزهای سراوان اشاره و بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند از یك دستگاه خودروی تویوتا مقدار 230 كیلوگرم مواد مخدر، یك قبضه سلاح كلاش، 106 عدد فشنگ جنگی و 4 تیغه خشاب را كشف کنند.

سردار كمیلی در پایان ضمن تشكر از همكاری مرزنشینان منطقه سیستان و بلوچستان، گفت: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند كرد.
نظرات بینندگان