arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا: هیچ سند و مدرکی درباره تبانی بین کمپین ترامپ و روسیه وجود ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا بر این باور است که هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که نشانگر تبانی بین کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه باشد.

به گزارش انتخاب، دوین نونس رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز تاکید کرد: من هیچ سند و مدرکی را مشاهده نکرده ام که نشانگر تبانی بین کمپین دونالد ترامپ با روسیه در جر یان رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس چیزهایی که مشاهده و بررسی کرده ام، هیچ سند و مدرکی دال بر تبانی وجود ندارد.

قرار است جیمز کومی مدیر اف بی آی در نشست کمیته اطلاعات کنگره حاضر شود و به سئوالات نمایندگان درباره روابط احتمالی ترامپ با روسیه و اتهامات مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا در خصوص شنود مکالماتش توسط دولت اوباما پاسخ دهد.

سناتورهای ارشد آمریکایی نیز بر این باورند که هیچ سند و مدرکی وجود ندارد تا از ادعاهای رئیس جمهور این کشور درباره شنود اوباما از برج ترامپ در نیویورک پشتیبانی کند.

دموکرات ها بر این باورند که ترامپ با طرح این مساله قصد دارد تا افکار عمومی را از روابط احتمالی اعضای تیمش با روسیه منحرف کند. دولت ترامپ با فشار شدیدی از سوی جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره روابط اعضای کمپین وی با مقام های روسی در جریان رقابت های انتخاباتی روبرو شده است.

انتهای پیام /
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان