arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

اعزام تیم‌های پلیس امنیت ایلام به جاده‌های ایلام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
‌رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: در پی بارش باران و برف در استان تیم‌های پلیس امنیت برای کمک به مسافران و گردشگران استان اعزام شدند.

به گزارش انتخاب، سرهنگ «جلال میرزابیگی» اظهار کرد: در پی بارش برف و باران در استان و وقوع برخی تصادفات و منحرف‌شدن خودروها در جاده‌های استان علاوه بر حضور پلیس راه، تیم‌های پلیس امنیت هم برای کمک به حادثه دیدگان و تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی به جاده‌های استان اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه تمام تیم‌های پلیس امنیت در سطح جاده‌های استان آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران و زائران مرز مهران هستند، افزود: مسافران و گردشگران استان نگران نباشند، پلیس استان شبانه ‌روز پای کار است.

 میرزابیگی با اشاره به اینکه در تمام محورهای و جاده استان پاسگاه موقت نوروزی دایر شده و تمام رده‌های پلیس در آن مستقر هستند و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن پلیس در موقعیت خواسته شده حاضر می‌شود، تصریح کرد: ‌با هرگونه ایجاد مزاحمت و ناامنی برای مسافران و گردشگران استان و بخصوص زائرنی که در این ایام قصد سفر به کربلا ‌را دارند، برخورد قاطع می‌شود.

 رئیس پلیس پیشگری استان ایلام اضافه کرد: شماره تلفن 110 به صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران و گردشگران و زائران کربلا بوده و در صورت نیاز تماس حاصل کنند تا پلیس در موقعیت خواسته شده حاضر شود.


انتهای پیام
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان