arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
سردار جوانی:

امروز صحنه سیاسی کشور رقابت بین جریان انقلابی و غیر انقلابی است / با تقویت به اصطلاح میانه‌روها در کشور قصد کند کردن حرکت انقلابی را دارند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه برخی به دنبال کند کردن حرکت انقلاب هستند، گفت: گروهی می‌خواهند بگویند انقلاب فقط متعلق به سال 57 بوده و الان تمام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه برخی به دنبال کند کردن حرکت انقلاب هستند، گفت: گروهی می‌خواهند بگویند انقلاب فقط متعلق به سال 57 بوده و الان تمام شده است.

به گزارش «انتخاب»؛ سردار یدالله جوانی امشب در همایش بزرگ انقلابیون جوان در بندرلنگه با اشاره به مسائل پیش ‌روی منطقه و جهان اظهار داشت: امروز همه نشانه‌ها حکایت از آن دارد که آمریکا نیز در حال فروریختن است.

وی افزود: فروریختن غرب پس از سوسیالیست و کمونیست یعنی هموار شدن مسیر عدالت‌خواهان در جهان در حقانیت این حرکت نورانی و قیام مبارک ایران اسلامی است که طی این 37 سال همه قدرت‌ها دست به دست دادند تا جلوی این حرکت عدالت‌خواه را بگیرند.

به نوشته فارس، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: فشارهای گوناگون در حوزه‌های مختلف علیه ایران اسلامی شکل گرفت ولی انقلاب اسلامی نفوذش را در منطقه از جمله عراق روزافزون کرد و این نفوذ از جنس نفوذ سلطه‌‎گران نیست بلکه این پیام وحدت وهم‌افزایی مسلمانان است و همین پیام در سوریه و یمن هم به گوش می‌رسد.

سردار جوانی تصریح کرد: ما باید انقلابی باشیم تا بتوانیم حرکتی را که امام راحل شروع کرد در تمدن اسلامی به اوج برسانیم و بر قله‌های عزت و افتخار فرود آئیم.

وی گفت: یک مطالبه رهبری این است که «انقلابی باشیم» چرا رهبری این تاکید را دارند؟ چون گروهی می‌خواهند بگویند سال 57 انقلاب کردیم و تمام شده و رفته و ما هم باید مثل بقیه کشورها مسیر خود را طی کنیم.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: انقلاب امروز ما اقتضائات خود را دارد ما اگر بخواهیم انقلابی عمل کنیم باید بصیرت داشته باشیم و این یک واقعیت است که غرب در حال فروریختن است و انقلاب اسلامی نیز در منطقه بیداری ایجاد کرده و همچنین آمریکا نفوذش را از دست داده و شکست آنها و آل‌سعود در یمن یک واقعیت است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان داشت: امروز اگر بخواهیم مشکلات را در داخل حل کنیم باید روحیه انقلابی را تقویت سازیم، ما باید مواظب خدعه و نیرنگ دشمنان باشیم، امروز آل سعود با رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل ائتلاف کرده است.

وی ابراز کرد: دشمن در جنگ سخت ناتوان است لذا به جنگ نرم روی آورده است و تضعیف نیروها را در دستور کار خود قرار داده است. حال دشمن چه کسانی را می‌خواهد تقویت کند و چه کسانی را تضعیف؟ نیروهای انقلابی با وحدت و همدلی و فهم منطقی دشمن را ناکام کنند.

جوانی افزود: اگر مردم در انتخابات نقشه دشمن را بدانند می‌فهمند انقلابی عمل کردن یعنی چه؛ آیا آمریکایی‌ها دلسوز ملت ایران هستند یا اینکه می‌خواهند به اهدافشان برسند، هیچ توطئه‌ای را نمی‌شود پیدا کرد که دست آمریکا در آن نباشد که متاسفانه عده‌ای در داخل همسو می‌شوند با نگاه دشمن، که نمونه‌اش فتنه 88 است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: برخی در خارج به اصطلاح با تقویت میانه‌روها در کشور قصد کند کردن حرکت انقلابی را دارند و میانه‌روی از نظر آمریکایی‌ها یعنی لیبرال غرب‌گرا و اسلام سکولار و اینکه معتقدند که با غرب و آمریکا پیشرفت می‌کنند و هیچ اعتقادی به نبرد جدی با مستکبرین ندارند ولی منطق انقلاب، فریب‌نخوردن و ایستادگی در مقابل ظلم است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در ادامه بیان داشت: از نظر آمریکایی‌ها، تندروها یعنی انقلابی‌ها و در رأس آن امام، انقلابی که می‌گوید نباید راه شهدا را فراموش کنیم نباید دست از حمایت مظلومان برداریم؛ انقلابی که می‌گوید ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

سردار جوانی در پایان سخنانش تصریح کرد: دشمن برای انتخابات ما برنامه دارد و امروز صحنه سیاسی کشور رقابت بین جریان انقلاب و غیر انقلابی است و دشمن می‌خواهد جریان انقلابی را تضعیف کند.

نظرات بینندگان