arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

ریزش داربست روی ۵ خودرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط داربست ساختمانی بر روی پنج دستگاه خودروی سواری در بلوار فرحزادی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط داربست ساختمانی بر روی پنج دستگاه خودروی سواری در بلوار فرحزادی خبر داد.
 
به گزارش انتخاب، سید جلال ملکی در این باره گفت: حادثه ریزش داربست حوالی ساعت ۲۰ دیشب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه که یک ساختمان در حال ساخت واقع در بلوار فرحزادی بود، اعزام کرد.
 
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت رخ داده و در پی آن به دلایل نامشخص بخشی از داربست‌های این ساختمان تخریب و روی ۵ خودروی سواری پارک شده در کنار این ساختمان سقوط کرده است.
 
ملکی با بیان اینکه در هیچ یک از این خودروها سرنشینی حضور نداشت، گفت: تنها یک خانم جوان که در حال عبور بود از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شد که عوامل اورژانس این مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است افزود: آتش نشانان با همکاری عوامل شهرداری پس از ایمن سازی لازم به این عملیات پایان دادند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان