arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

دو صدرنشینی و دو جایگاه سومی برای نمایندگان ایران در آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا وضعیت نمایندگان ایران در گروه‌های A تا D مشخص شد.
 
به گزارش انتخاب، دور رفت لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان مقابل رقیبان‌شان به پایان رسید تا وضعیت ۴ نماینده ایران در این دور از مسابقه‌ها مشخص شود.
 
در گروه A مسابقه‌ها، استقلال ایران توانست در سه بازی خود دو پیروزی و یک شکست را به دست آورد و با ۶ امتیاز صدرنشین این گروه شود. پس از استقلال، الاهلی امارات و التعاون عربستان با ۴ امتیاز و لوکوموتیو ازبکستان با ۳ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.
 
در گروه B استقلال خوزستان که بهترین عملکرد را در بین نمایندگان ایران داشت با ۲ پیروزی و یک تساوی از سه دیدار خود، با اقتدار در صدر جدول این گروه قرار گرفت.
 
استقلال با ۷ امتیاز لخویا قطر با ۵ امتیاز، الفتح عربستان با ۴ امتیاز و الجزیره امارات بدون امتیاز هستند.
 
در گروه C ذوب آهن که در دو بازی نخست نتایج خوبی را کسب نکرده بود در آخرین دیدار خود و در بازی خارج از خانه با دو گل بنیادکار را شکست داد تا امیدهایش را زنده شود.
 
در این گروه الاهلی عربستان با ۷ امتیاز، العین امارات با ۵ امتیاز، ذوب آهن ایران با ۴ امتیاز و بنیادکار ازبکستان بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جای گرفته‌اند.
 
در گروه D پرسپولیس قرار دارد در سومین و آخرین دیدار خود در دور رفت این بازی‌ها با حساب ۳ بر یک مقابل الریان شکست خورد.
 
با این حال شاگردان برانکو کماکان ۲ امتیاز نسبت به تیم صدرنشین کم‌تر دارند و در دور برگشت دو بازی خانگی مقابل الریان و الوحده امارات خواهند داشت.
 
در این گروه الریان قطر با ۶ امتیاز، ‌الهلال عربستان با ۵ امتیاز و پرسپولیس با ۴ امتیاز و الوحده امارات با یک امتیاز در رده‌های اول تا  چهارم قرار گرفته‌اند.
 
با این حساب استقلال تهران و استقلال خوزستان در رده نخست و ذوب آهن و پرسپولیس در رده سوم گروه‌های خود جای گرفتند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان