arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

کلاه 500 میلیونی بر سر پژمان منتظری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسوولان استقلال در حالی که مبلغ مالیات پژمان منتظری در زمان حضورش در این تیم را از او کسر کرده بودند،با عدم پرداخت آن دردسر بزرگی برای مدافع ملی‌پوش به وجود آوردند.
 
به گزارش انتخاب، پژمان منتظری، مدافع سابق استقلال که با استفاده از تعطیلات لیگ ستارگان قطر در ایران حضور یافته، روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال با خبر عجیبی مواجه شد. او با حضور در باشگاه استقلال برای دریافت برگه مالیاتی خود و در حالی که انتظار داشت مشکلی از این بابت نداشته باشد، با بدهی پانصد میلیونی همراه شد.
 
این اتفاق در حالی برای مدافع باتجربه سابق استقلال رخ داده که بدهی پانصد میلیونی مالیاتی او قرار بود با توجه به کسر از قراردادش پرداخت شود اما مسوولان سابق استقلال بدون توجه به این توافق مالیات او را پرداخت نکردند تا اکنون او با مشکل بزرگی مواجه شود.
 
منتظری که انتظار داشت باشگاه استقلال با کسر پانصد میلیون تومان از قراردادش، بدهی مالیاتی او را پرداخت کرده باشد متوجه شد که این بدهی پابرجا است و باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای پرداخت آن انجام نداده تا این اتفاق موجب ناراحتی و نارضایتی شدید منتظری از بدقولی باشگاه استقلال را شکل دهد.
 
منتظری در حال پیگیری این موضوع است تا متوجه شود چه کسانی علیرغم توافق برای پرداخت مالیاتش از مبلغ قرارداد در این اتفاق کوتاهی کرده اند و به نظر می‌رسد در روزهایی که این باشگاه با مشکلات مالی بزرگی مواجه است این مساله هم چالش بزرگی برای آبی‌ها ایجاد کند.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان