arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

تکذیب فوت تماشاگر در درگیری دیدار نساجی و خونه به خونه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: هیچ کدام از تماشاگران فوت نکرده‌اند و تنها دو هوادار آسیبی جزئی دیده‌اند.
 
به گزارش انتخاب؛ حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران درباره اتفاقات پیش آمده در دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران اظهار کرد: این دیدار به دلیل برگزاری در روزهای آخر سال و همچنین شهرآوردی که بین این دو تیم است، از حساسیت خاصی برخوردار بود. ما تمام تمهیدات لازم برای کنترل این بازی را انجام داده بودیم. از هماهنگی شورای تامین و حراست ورزشگاه گرفته تا نمایندگان هیات‌ فوتبال و فدراسیون. 10 درصد ورزشگاه را نیز به هواداران قائم‌شهری اختصاص دادیم.
 
وی ادامه داد: نساجی در دقایق ابتدایی توانست گل نخست را به ثمر برساند و در دقیقه 40 پژمان نوری گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل هواداران نساجی نتوانستند این نتیجه را بپذیرند و یکی دو تماشاگر آن‌ها به داخل زمین آمدند که با مداخله نیروی انتظامی و نیروهای برقراری نظم، این هواداران ساماندهی شدند و هیچ گونه خسارتی پیش نیامد. نیروهای انتظامی و برقراری نظم با توجه به وسایلی که داشتند، وظیفه داشتند که این جو را آرام کنند. در نتیجه یکی دو نفر تماشاگران آسیب دیدند که آسیب آن‌ها جدی نبود و با درمانی سرپایی برطرف شد. آن‌ها با اورژانس سریعا به مرکز درمانی فرستاده شدند و نیروی انتظامی توانست اوضاع را تحت کنترل قرار دهد.
 
حسین‌زاده اضافه کرد: موضوع اگر ادامه پیدا می‌کرد، شاهد اتفاقات ناگوارتری بودیم و با تصمیمی که فدراسیون گرفت، این بازی به روزهای آتی موکول شد. کادر فنی و بازیکنان دو تیم نیز مسئولانه عمل کردند و تحریکی از سوی دو تیم دیده نشد. طبیعی است که وقتی تیمی گل می‌خورد، هوادارانش ناراحت شوند اما با عملکرد بموقع نیروی انتظامی، آرامش به ورزشگاه بازگشت و اتفاقات فیصله داده شد و هوداران و بازیکنان قائم‌شهری به سلامتی از شهرستان خارج شدند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران درباره شایعه فوت دو تن از تماشاگران این بازی تصریح کرد: من این خبر را تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم که فقط دو هوادار آسیبی جزئی دیده بودند که با عملکرد سریع کادر پزشکی، مشکلات آن‌ها برطرف شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان