arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

آبادان میزبان قطعی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2017 شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:توافق نهایی برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی 2017 در آبادان صورت گرفت و این شهر میزبان قطعی این رقابت هاست.

به گزارش انتخاب، حمید بنی تمیم در گفت و گوی افزود: توافقی با سازمان منطقه آزاد اروند برای اسکان تیم ها با فدراسیون کشتی صورت گرفته بود و این سازمان به تعهدات خود عمل کرد.
وی اظهار داشت:توافقی نیز برای برخی اقدامات بین فدارسیون کشتی و استانداری خوزستان انجام شد که استانداری در انجام تعهدات خود تعلل کرد که این مهم باعث بروز برخی مشکلات در میزبانی آبادان شد.
 
نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:پس از برگزاری نشست مجدد با استاندار خوزستان، این مشکل برطرف گردید و اکنون روند آماده سازی زیرساخت ها برای میزبانی آبادان سرعت بیشتری گرفته است.
 
بنی تمیم از آماده سازی سالن های تمرینی برای تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود:تیم های ملی کشتی فرنگی ایران، روسیه و آذربایجان از فردا دوشنبه 23 اسفندماه وارد آبادان می شوند تا خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2017 آماده کنند.
 
وی تصریح کرد:تمامی پیش بینی های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات در نظر گرفته شده تا آبادان میزبان شایسته ای در این دوره از رقابت ها باشد.
 
نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:راه ورود و خروج تیم ها، داوران، رسانه و تماشاگران از یکدیگر جدا شد و اکنون عوامل اجرایی فدراسیون در حال آماده سازی سالن محل برگزاری این مسابقات هستند.
 
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی سال 2017، بیست و ششم و بیست و هفتم اسفندماه جاری با حضور هشت تیم برتر دنیا در سالن کوثر شهر آبادان برگزار می شود.
 
تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان هشت کشور برتر کشتی فرنگی جهان در این رقابت ها حضور می یابند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان