arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

آخرین جزئیات از قتل شهروند برازجانی/ کشف جسد مقتول در گودال مزرعه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یاسر حیدری دادستان شهرستان دشتستان در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: فردی که در پی اختلافات مالی شهروند برازجانی را به قتل رسانده و در گودال مزرعه دفن کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: درراستای اختلافات مالی که بین دو نفر وجود داشت، قاتل مقتول را به مزرعه ای در اطراف برازجان که اجاره نموده بود دعوت و پس از مشاجره لفظی بین دو نفر وی را با اسلحه کلت کمری ازناحیه پشت سر مضروب ساخته است که منتهی به قتل وی می شود .
دادستان دشتستان اضافه کرد: متهم با کندن یک گودال مقتول را که درون کیسه خواب قرار داده بود درگودال دفن می کند.

وی افزود: ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی پس از تحقیقات اولیه با حضور در مزرعه وی یک قبضه اسلحه شکاری کشف و قاتل را دستگیر می کنند، متهم در بدو امر منکر قتل می شود ولی پس از تکمیل تحقیقات و بازجویی های فنی به قتل اعتراف نموده و محل دفن جسد را برای ماموران مشخص می کند.

این مقام قضایی در شهرستان دشتستان ادامه داد : پس از اظهارات متهم ، با حضور اکیپ بررسی صحنه جرم ، ماموران پلیس آگاهی و بازپرس کشیک در محل وقوع جرم جسد از گودال خارج و متهم دربازسازی صحنه قتل صورت گرفته ارتکاب قتل جزئیات را تشریح نموده و به قتل اقرار می کند.

حیدری همچنین گفت: دستورات لازم توسط بازپرس جهت تعیین علت تامه فوت وکالبدگشایی جسد صادر و اسلحه مورد استفاده در صحنه قتل در منزل متهم کشف و متهم جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس اگآهی قرارمی گیرد.
نظرات بینندگان